niedziela, czerwca 11, 2017

Maseczki do twarzy | HEBE.pl

Maseczki do twarzy | HEBE.pl





Hej Moje Słoneczka ! :* 


Dziś przychodzę do Was z maseczką kolagenową w płatkach pod oczy która jest dostępna w drogerii Hebe za ok 8 zł.

Jest to kolejny produkt z paczki od





Maseczka znajduję się w opakowaniu zamykamy na " klips " w środku opakowania są płatki pod oczy ( m30 sztuk ) dobrze nawilżone odpowiednim płynem.




Płatki dobrze dobrze się wyciągają,oraz nakładają na twarz ( pod oczy ) 
Czyli wychodzi nam 15 " zabiegów ".Płatki używałam na noc,leząc w łóżku.




Po ok 20 min  ściągałam płatki i nadmiar " płynu " wcierałam w skórę. 
Po zabiegach moja skóra jest ładniejsza,jaśniejsza,ma mniej " zmarszczek ".





Jestem zadowolona z tego efektu,plus też za to że maseczka ( płatki ) nie uczulają.
Także jestem zadowolona i polecam !! w 100 % 

A Wy znacie ? 

Buzia !! :*:*

Podsumowujac:
+ cena (9,99 zł/30 płatków)
+ znikające worki pod oczami!
+ nawilżenie
+ opakowanie
- dostępność (tylko Hebe) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz