wtorek, czerwca 06, 2017

Chantal, ProSalon ( Keratyna w płynie bez spłukiwania ) #Hebe #ZdrowieIPiękno #ZakupyZHebe

Chantal, ProSalon (Keratyna w płynie bez spłukiwania)






Hej Moje Słoneczka ;*

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem z paczki od


Będzie to produkt dla mnie totalna nowość.Mianowicie miałam okazję testować kreatynę w odżywkach ale tam było raptem po 5 - 10 %.

A Tu mam produkt 100 % w płynie.
Co do kreatyny to wiem że są różne opinię na ten temat,ale ja jestem zadowolona że miałam okazję przetestować 100 % kreatyny.




Produkt jest dostępny w drogeriach HEBE ,cena ok 15 - 20 zł.
Kreatyna znajduję się w dużej butelce na " psik " psik ".

Ja osobiście codziennie psikałam na końcówki włosów i po 2,5 tygodniach widać efekt.A w butelce nic nie ubywa ( więc wydajne jest ) jakim cudem nie wiem,może dlatego że mam rzadkie włosy i mało psikam.




Ogólnie butelka jest taka żywa,ma ładny pomarańczowy kolor.

Po 2,5 tygodniach moje końcówki są żywsze,mniej rozdwojone,mniej podatne na łamanie oraz bardziej stały się nawilżone.

Ogólnie kreatyna ma lekki taki " fryzjerski " zapach.
Jak dla mnie super produkt. 

Ja polecam ;)

A co Wy na to moje słonka ?? :*

Kilka słów dodatkowych :

Opis produktu

Znakomity, lekki produkt przeznaczony do pielęgnacji włosów zniszczonych, suchych i matowych. Zawiera keratynę, która ma doskonałe właściwości regenerujące i kondycjonujące. Wnika w głąb włosa, odbudowuje go od środka oraz wypełnia ubytki w jego strukturze. Nadaje włosom zdrowy wygląd, gładkość i połysk. Wyraźnie zwiększa objętość włosów oraz ułatwia rozczesywanie. Chroni włosy przed szkodliwym działaniem wysokich temperatur podczas suszenia i modelowania przy użyciu prostownicy, suszarki bądź lokówki. Doskonale regeneruje włosy zniszczone zabiegami fryzjerskimi takimi jak trwała ondulacja, farbowanie czy rozjaśnianie. Kompleks witamin (A, E, F, H i B5) obecny w produkcie pomaga utrzymać włosom prawidłowy poziom nawilżenia

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz