piątek, czerwca 16, 2017

L'Oreal Paris Pielęgnacja twarzy Krem udoskonalający Perfekcyjna skóra L'Oreal Paris Skin Perfection Day Moisturiser

Krem udoskonalający Perfekcyjna skóra
L'Oreal Paris Skin Perfection Day Moisturiser



Hej Dziś Wam pokażę krem do twarzy który dostałam od mamy na 27 urodziny czyli w Kwietniu ;) 


Krem znajduję się w małym kwadratowym różowym słoiczku ;)
Po odkręceniu zatyczki mamy dodatkowe zabezpieczenie kremu za co duży plus.
Krem jest lekko różowy.delikatnie,ładnie pachnie.Jeśli chodzi o konsystencję to zwykła,dobrze się rozprowadza oraz dobrze się wchłania.
Moja twarz po kremie jest zadbana.gładka,dobrze nawilżona.
Nie wysypało mnie po nim ani nic w tym stylu.
Jestem bardzo zadowolona z kremu  Jestem zadowolona :) 
Dzięki Mamo za prezent :)


Wiek: 18+

Działanie: nawilżanie, wygładzanie, zwężanie porów

Pora stosowania: dzień

Płeć: kobieta

Kategoria produktu: drogeryjny

Rodzaj cery: każdy rodzaj

Pochodzenie marki: Francja

Wyprodukowano w: Francja

Pojemność: 50 ml
Cena : koło 40 - 50 zł ale na promo już za 30 kupimy ;) 



Znacie ? 
Buziaki ! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz