niedziela, czerwca 04, 2017

Nacomi Cukrowy peeling Pomarańcza 100 ml

Nacomi Cukrowy peeling 

Pomarańcza 100 ml




Hej Moje Słoneczka :-* 

Jak tam ? Ja postaram się dać w tym miesiącu kilka wpisów ale co z tego wyjdzie to się okaże.

Bo do 21 pracuję na dużych obrotach a od 22 mam wolne do końca miesiąca i raczej na blogu mnie nie będzie.

Pewnie na Insta będzie widać co robię,gdzie jestem,co jem itp ;)
Ale to na razie plany a jak będzie z realizacją to się okaże ;) 

Dziś przychodzę do Was z peelingiem,jest to jeden z 6 produktów które dostałam w ramach kampanii od 



Post będzie krótki bo nie mam na prawdę czasu na nic,ale nie chce bloga całkiem zaniedbywać.
Mam nadzieje że mi to wybaczycie ;) 
I że będziecie chciały czytać moje krótkie,szybki,małe wypociny ;-)

Dobra bo ja tak gadu gadu a to w końcu " gwiazdą " postu jest peeling.

Jak wiecie uwielbiam peelingi,każde.
Z tym spotkałam się po raz pierwszy jak zresztą z firmą.



O firmie czytałam na blogach ( raczej same pozytywy ) więc ciesze się że w moje łapki wpadł akurat peeling tej firmy.
Co do peelingu to znajduje się w małym okrągłym opakowaniu,z naklejką gdzie znajdują się wszystkie informacje.
Po otwarciu mamy dodatkowe zabezpieczenie ( plastik ) 
Po ściągnięciu tego plastiku pokazuję nam się drobinki peelingu o pięknym zapachu który unosi się w całej łazience.
Po nałożeniu na skórze bardzo delikatnie się rozprowadza,lekko ściera nam skórę.
Wszystko ok tylko że jak dla mnie jest trochu za tłusty ;(
 Dlatego po użyciu peelingu 3 x się spłukuję.Tylko że czasem podczas tego zmywania tłustego zmywam od razu zapach pięknych świeżych pomarańczy :( 



Jeśli chodzi o skórę po peelingu to jest świeża,dobrze umyta,pachnąca ( nie zawszę - zależy od tego ile razy go zmywam z siebie ).Ogólnie jak dla mnie daje mu mocne 4 + na 5. Mi osobiście tylko przeszkadza to że jet tłusty reszta ok.
Czy go polecam ? Tak polecam,i myślę że kupie go osobiście.
Jest dostępny w drogeriach HEBE cena ok 14 zł.




A Wy znacie ? Używacie ?? 


Kilka słów dodatkowych: 

Nacomi Cukrowy peeling Pomarańcza 100 ml - opis

Żyjemy w czasach ciągłego biegu, pracy i zmęczenia, ale od dłuższego czasu moda na zdrowy styl życia jest na topie. Zdrowe jedzenie, uprawianie różnych sportów takich jak: bieganie, jazda na nartach, jazda na rowerze... W ten trend możemy z całą pewnością wpisać używanie produktów ekologicznych i kosmetyków naturalnych. Skuś się na jeden z naturalnych produktów z marki Nacomi.

Cukier zawarty w peelingu delikatnie złuszczy martwy naskórek i przyśpieszy powstanie nowego. Głęboko nawilża i odżywia skórę. Wspomaga przepływ limfy i wzmacnia komórki skóry. Zapobiega powstawania cellulitu i redukuje już powstały dzięki zawartości olejku z pomarańczy oraz oleju macadamia. 

Nacomi dostarcza klientom kosmetyki naturalne o najwyższej jakości, dobroczynnym działaniu i pięknych zapachach. Produkty posiadają certyfikat Ecocert, są bez parabenów, silikonów czy olei mineralnych oraz niebezpiecznych i uczulających substancji. Wszystkie są przebadane dermatologicznie i hipoalergicznie. Wypróbuj go już teraz! 

Naturalne znaczy lepsze?

  • piękny i zdrowy wygląd
  • bogactwo wyboru kosmetyków - wbrew pozorom jest duży wybór kosmetyków naturalnych do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów. Na pewno znajdziesz coś dla siebie.
  • mogą być stosowane przez całą rodzinę
  • proste składy i formuły - kosmetyk naturalny to produkt otrzymany niemal wyłącznie ze składników pochodzenia naturalnego: roślinnego, zwierzęcego lub mineralnego użytych bez obróbki chemicznej
  • składniki naturalne są lepiej przyswajane i wchłaniane przez skórę
  • kosmetyki mają na celu zachowanie jak największej ilości wartości odżywczych i pielęgnacyjnych
  • kosmetyki naturalne pozbawione są niebezpiecznych substancji chemicznych
  • są bezpieczne dla zdrowia
  • używając kosmetyków naturalnych dbasz o środowisko
  • kosmetyki naturalne nie potrzebują wykonywania jakichkolwiek testów na zwierzętach i najczęściej posiadają najważniejsze certyfikaty jakości
  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz