niedziela, czerwca 25, 2017

Herba Studio, Tisane, Balsam do ust w słoiczku


Herba Studio, Tisane, Balsam do ust w słoiczku






Hej moje słoneczka :*:* :)

Jak tam co tam słychać u Was ? 
Jak przygotowania na Wakacje ?

Ja dziś przychodzę do Was z balsamem do ust :)
 Chyba go dostałam na spotkanie blogerek rok temu które organizowałam ;p 
Tak tak i po roku przychodzę do Was z recenzją produktu ;
) Ale niestety nie da rady wszystkiego na raz testować :) 




Balsam do ust znajduję się w małym okrągłym słoiczku odkręcanym,Moje pierwsze myśli jakie to małe...To w miesiąc skończę...
A tu proszę minęło rok i skończyć nie mogę a data ważności do końca roku 2017 haha to nie wiele mam czasu ;p .





 Balsam okazał się bardzo wydajny ,pachnie bardzo delikatnie.Używam go tylko na noc,gdyż w dzień ciężko go użyć bo trzeba palcem smarować usta,A jednak bakterie itp nie zachęcają do tego,ale na noc jest idealne.Najlepiej się sprawdził w zimie.Dobrze na noc nawilżał co było dla mnie bardzo ważne szczególnie w zimie.
Także jestem zadowolona.Dobrze nawilża,ładnie pachnie takimi ziołami ,tani
 ( ok 10 zł ) wydajny minus tylko za to że trzeba w paluszkiem nakładać.

Polecam ! w 100 % :) 

Informacje o produkcie

Kosmetyk naturalny przeznaczony do pielęgnacji i ochrony ust.




Działanie: 

Wygładza szorstkie, spierzchnięte usta przywracając aksamitną gładkość Chroni usta przed wpływem czynników środowiskowych jak słońce, wiatr, deszcz, mróz Odżywia delikatną skórę warg.
Nawilża i chroni usta przed wysychaniem. Regeneruje naskórek uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych, otarć oraz opryszczki.

Wskazania:
  • Usta spękane, spierzchnięte z powodu czynników atmosferycznych.
  • Usta spękane, spierzchnięte z powodu przeziębienia, opryszczki.
  • Usta wysuszone.
  • Ochrona przed słońcem, mrozem, wiatrem, deszczem.
Składniki aktywne: 

Wosk pszczeli, miód, olej rycynowy, oliwa, ekstrakt z melisy, jeżówki purpurowej i ostropestu plamistego, witamina E.

Dostępne opakowania: 

Słoik 4,7 g

Składniki INCI: 

Cera alba, Olea Europea oil, Petrolatum, Ricinus communis oil, Isopropyl Mirystate, Honey, Echinacea purpurea & Melissa officinalis & Silybum Marianum Extract, Aqua, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Propylene glycol, Cholesterol, Tocopheryl acetate, Ethyl Vanillin.




Znacie ??

Buziaki ! :*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz