czwartek, stycznia 06, 2022

Perfumy i wody Lazell

                  Perfumy i wody Lazell

Hej Moje Myszki 🐭

Dziś mam dla Was mała recenzje perfum a dokładnie perfumowanej wody toaletowej od firmy LAZELL
Firma jest mi bardzo dobrze znana ,kilka razy wspierała nasze spotkania plus miałam okazję mieć współpracę indywidualna z firmą. Tu można poczytać moje opinie o produktach tej firmy LAZELL 

Poprzednie moje recenzję : Klik Klik 























A teraz miałam okazję testować nowy perfum od firmy ,po pierwsze opakowanie ładne niebieski ,z mocnego grubego kartonu ,po otwarciu mamy cudowna lekko niebieska butelkę z piękną zakrętka. W środku znajduje się perfum o średniej mocy , taki idealny chodź jestem w trybie osób które kochają lekkie wiosenne zapachy . Ten jest trochu za mocny ale ładny. Jaki dokładnie ? Szczerze ciężko mi opisać jest zapach. Trochu taki morski wpadający w ? No właśnie w co ?Może taki kwiatowy ? A może cytrusowy. Dla mnie trochu taki nie do końca opisany zapach . Myślę że warto wejść na stronę i poczytać jakieś są zapachu i co oprócz perfumów  oferuje jeszcze firma .






















Jeśli chodzi o trwałość perfum to na skórze trzyma się tak średnio 8 godzin , na ubraniu spokojnie jest jeszcze wyczuwalny dnia następnego . Fajnie jest spryskać nim szal  , lekko go " wytrzepać " i dopiero założyć. Wtedy ten zapach jest naprawdę przyjemny .

Lazell Blue Day Woman – Woda perfumowana 

Lazell Blue Day Woman to kwiatowo owocowe perfumy dla kobiet.

Zapach, który jest niezastąpionym źródłem radości.

Zaskakuje bogactwem barw, ożywia aromatem sycylijskiej cytryny, rozwesela świeżością jabłka.

Piramida zapachu

  • Nuta głowy jabłko, sycylijska cytryna 
  • Nuta serca bambus, jaśmin, biała róża 
  • Nuta podstawowa ambra, piżmo



Dziękuję firmie za zaufanie i wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek !


#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz