czwartek, stycznia 06, 2022

Dostawca kawy do biura, hotelu, kawiarni, restauracji. - Tikofi

 Dostawca kawy do biura, hotelu, kawiarni, restauracji. - Tikofi

INTERNETOWY SKLEP Z KAWĄ 


Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z propozycją pysznej kawy i herbaty od firmy Tikofi. Firma podarowała nam na spotkanie blogerek po 2 herbaty czarną i zieloną oraz różne kawy do wyboru. 

Ja sobie wybrałam kawę mieszaną i to był strzał w 10 - tke jeśli chodzi o smak. Kawa jest ziarnista , więc ma mega w sobie smaku i zapachu. Taka zaraz po zmieleniu smakuje najlepiej . 

Kawa ma małe ziarenka, łatwo się je mieli . Jeśli chodzi o smak to można ją pić bez cukru gdyż nie jest kwaśna ani nie jest taka z domieszką goryczy. Raczej smak jest delikatny , lekko jaki czekoladowy taki mi podchodzi smak jak gorzka czekolada . Fajny , delikatny smak. 

Caffe Intenso 75% Arabica 25% Robusta

Brazylijska kawa gatunku Arabica wzmocniona indyjską Robustą (odmiana India Cherry AA). W smaku dominują nuty orzechowe, karmelowe i ciemnej czekolady. Niska kwasowość, podwyższona zawartość kofeiny. Kawa przeznaczona do ekspresów ciśnieniowych, kawiarek i tradycyjnego parzenia. Doskonała do kaw z dodatkiem mleka lub śmietanki.


Segment kaw Premium.

Przeznaczenie:

Pochodzenie: Brazylia, Indie
Stopień palenia: średni+/ciemny
Kwasowość: niska
Zawartość kofeiny: umiarkowana

Herbata czarna sypana , bardzo mocna , zaparzałam ją w czajniczku i robiłam esencje którą potem rozlewałam do szklanek i zalewałam wodą . Herbata bardzo wydajna , o intensywnym smaku .Fajnie jest to że kawa jest liściasta, bo liściasta jest zdrowsza i piękniej pachnie i lepiej smakuje . A smak herbaty najważniejszy ! 

Herbata zielona klasyka u nas w domku , gdyż mój mąż kocha zieloną herbatkę . Herbatę zieloną zalewamy gorącą ale nie wrzącą wodą i parzymy. Smak jest bardzo delikatny , zapach też. Fajnie ta kawa pobudza z rana , ma średnią zawartość kofeiny dlatego jest idealna dla każdego. Nawet na popołudnie , gdyż spokojnie wieczorem pójdziemy spać . Plus za to że kawa jest wydajna . A i z fusów możemy zrobić sobie domowy peeling ! Także kawa i peeling ! Dwa w jednym i zero warstwę ! A to ważna sprawa dla nas i naszego środowiska ! 

Wam polecam pyszne herbatki i kawki ze : sklep z kawą świeżo paloną 

 Firma oferuje różne kawy i herbaty dla firm , restauracji . Więc jak ktoś prowadzi jakiś fotel czy pensjonat albo coś to polecam zajrzeć na stronę bo można też zamówić próbki ;) A myślę że to fajny pomysł, bo próbki mogą nam pomóc w wyborze kawy czy herbaty . 

Dla mnie mega fajny zestaw , na zimę idealny ! Rozgrzewa, pobudza ;-) 


Dziękujemy za wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek  .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz