wtorek, stycznia 04, 2022

Na rozgrzanie poleca się herbatka od COFFEE DIAMOND

 Na rozgrzanie poleca się herbatka od COFFEE DIAMOND 





Hej Moje Myszki Kochane :) 

Jakiś czas temu pisałam Wam o pysznej kawie a dziś napiszę Wam kilka słów o pysznej rozgrzewającej herbacie od firmy

COFFEE DIAMOND 

KLEJNIT AFRYKI 

Jak wiecie firma podarowała mi 4 pyszne kawy oraz 3 pyszne herbatki ;-)

Jak już wiecie pewnie z mojego IG oraz Tik Toka herbatki są owocowe , mają czysty prosty skład. Każda herbata inaczej smakuje . 

Mój nr jeden to mango ;)

Każda herbata jest zapakowana w małe , prześwitujące foliowe opakowanie z etykietą .

Herbata MANGO  jest genialna, ma duże kawałki owoców , po zaparzeniu  kolor herbaty jest żółty, jest dość słodka sama od siebie ( zresztą ja takich herbat nie słodzę ) bo nie lubie zabijać pysznego naturalnego smaku cukrem .  Jedna łyżeczka herbaty starcza na pyszną , aromatyczną herbatę . Owoce z herbaty można zjeść :)

Skład: ananas, mango, skórka pomarańczy, płatki kwiatu szafranu, kwiat nagietka, tryskawka

Herbata  BAJKOWY ŚWIAT jest dość mocna , na tyle mocno że można ją zaparzać dwa razy. Jeśli chodzi o smak to dobra trochu kwaśna , myślę że to przez hibiskus który jest tutaj nr 1 w składzie . Dobra nam smakuje .

Skład: hibiskus, cytryna kandyzowana, żurawina, mango kandyzowane, pomarańcza kandyzowana, malina, porzeczka

Herbata KRÓLEWA ŚNIEŻKA to ulubiona herbata mojego męża , bardzo ją lubi bo jest wyczuwalny smak jabłek i cynamonu ( czasem smakowała jak kompot ) Fajna lekka herbata na wieczór, bo fajnie wygrzewa :) 

Skład: hibiskus, migdały, pomarańcza kandyzowana, cynamon, jabłko, żurawina, skórka róży, dekoracje cukrowe

Jak widzicie herbaty mają cudowne składy, są pyszne w smaku , nie trzeba ich słodzić . Dla mnie super ! Szczególnie w okresie zimy ;) 

Ale myślę że na lato na zimno te herbatki też będą idealne :)

Jeśli lubicie herbaty to koniecznie zajrzyjcie na stronę firmy !

COFFEE DIAMOND KLEJNIT AFRYKI 

 Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie ! Cenowo też fajne, więc polecam. 


Dziękuje ! 

============

#współpraca #postsponsorowany

#wpissponsorowany #coffeediamond #testy#współpracaindywidualna #herbata#kawa#kawasmakowa 

#bedzienazimnewieczory#wieczorzherbata #poranekzkawą #kawakokosowa#kawapomarańczowa 

#pyszności #dziekuje #bioresiezatesty#testykawy #testherbaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz