środa, stycznia 19, 2022

EKOZUZU - Przegląd kosmetyków ze SPOTKANIA BLOGEREK / PODZIĘKOWANIA

 EKOZUZU - Przegląd kosmetyków ze SPOTKANIA BLOGEREK

Hej Moje Myszki ;-) 

Dziś chce Wam przedstawić kolejną firmę która nas wsparła na spotkaniu blogerek . Firma EKOZUZU podarowała nam kilka rzeczy zapakowanych w ładną papierową torebkę . Była też jedna nagroda losowa którą wylosowałam i zawartością podzieliłam się z Basią . ( moja połowa to piękna świeca zapachowa i tusz do rzęs fioletowo czarny ) 

Każda z nas miała w środku tej torby takie kosmetyki jak : podkład , kredka do ust , kredka do oczów , lakier do paznokci , puder , cień do oczów i jeszcze jakieś inne drobne rzeczy i próbki . Próbki będę wykorzystywać w okresie letnim na wakacjach . Powiem tak za dużo jeszcze ich nie używałam wiec można ten wpis traktować jak wstępną recenzję jak będę dłużej testować to będę na moim IG wrzucać informacje . 

Puder prasowany jest fajny , delikatny , dobrze podkreśla nam urodę .

Cień do powiek jest lekki w kolorze ,dobrze się nakłada , dość długo się trzyma cień na oczach , nie obsypuje się ,dobrze i łatwo zmywa.

Lakier do paznokci ma dobre krycie, 2 cienkie warstwy są idealne. Lakier się trzyma około tygodnia na paznokciach. Podczas malowania lakier nie śmierdzi i nie powoduje uczulenia .

Kredka do oczów jest granatowa ale lekko wpada w czarny kolor .Łatwo się ją maluje na oku, nie podrażnia oraz nie uczula oczów.

Kolejna kredka jest do ust ma kolor taki lekko różowo - cielisty . Kredka ładnie wygląda na ustach, dobrze się trzyma , nie wysusza ust. 

Krem BB jest bardzo delikatny fajnie podkreśla twarz i cerę . Nie uczula . Dobrze się trzyma na twarzy. Krem BB dobrze kryje niedoskonałości , nie uczula . Ładnie wygląda nie robi maski . Twarz wygląda na zdrową i bez efektu maski .

Błyszczyk ma kolor różowy , dość dobrze się nakłada, długo się trzyma , usta dobrze są nawilżone 

Szminka do ust ma kolor brązowy z lekkimi drobinkami , które ładnie się prezentują na ustach . Szminka dobrze się trzyma , długo , ładnie wygląda . Podoba mi się kolor  !

Korektor z pędzelkiem jest to korektor który jest w formie pisaka, wysuwany , super sprawdza się pod odczy, dobrze się wtapia w naszą skórę nie robi efektu pandy .

To tyle jeśli chodzi o kosmetyki które już otwarłam i miałam okazje wstępnie przetestować. Czyli mówiąc szczerze otwarłam wszystkie , testowałam wszystkie ale na chwilę obecną mogę Wam napisać tyle co wyżej . W każdym razie będę pisać na IG jak będę więcej wiedzieć o produktach które testuje . 

W środku była jeszcze zawieszka pachnąca , u mnie w kształcie gwiazdki ,u mnie super się sprawdza w szafie z ciuchami . Super odświeża powietrze . Zawieszka jest naturalna ! Więc super bo nie uczula .

Zawieszka sojowa świąteczna

Naturalna zawieszka z sojowego wosku ma co najmniej kilka zastosowań... oprócz oczywistych walorów dekoracyjnych, zapewnia również cudny zapach w pomieszczeniu, Twojej szafie lub w samochodzie. Jest świetnym ekologicznym zamiennikiem dla ozdób plastikowych na choinkę czy odświeżaczy powietrza.

Ręcznie robiona zawieszka wykonana jest całkowicie z wosku sojowego, przepełniona olejkami zapachowymi w kilku świątecznych zapachach do wyboru.

W dodatkowej paczce co wylosowałam była świeczka . Która pięknie wygląda , delikatnie pachnie , dość długo się pali .

Był też tusz do rzęs który jest fioletowy ale wpada w lekki czarny kolor. Tusz nie uczula, nie podrażnia oraz nie powoduje uczulenia łez .

Po więcej informacji zapraszam na stronę firmy EKOZUZU  oraz na mojego IG tam będę więcej wrzucać informacji o produktach .

Jak widzicie EKOZUZU naprawdę wysłało nam mega dużą paczkę ! 

I jest trochu tego testowania . 

Jeszcze raz dziękuje EKOZUZU za mega wsparcie !!! 

WAS ZAPRASZAM NA STONĘ EKOZUZU bo mają fają ofertę różnych produktów :) 

------


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz