sobota, stycznia 01, 2022

Pyszna KAWA NA KACA ? Jak tak to tylko od Coffee Diamond.pl

 Pyszna KAWA NA KACA ? 

Jak tak to tylko od Coffee Diamond.pl 




Hej Moje Myszki :) 

Jak tam Wasza zabawa Sylwestrowa ? 

Myślę że na pobudzenie idealna będzie pyszna kawa , mocna kawa, ale jednak o pysznym smaku i aromacie ? 

Jeśli szukacie takiej kawy to koniecznie zapraszam Was na stronę firmy

COFFEE DIAMOND 

 KLEJNOT AFRYKI.

Jak wiecie jakiś czas temu dostałam pyszne kawy i herbaty . 

Dziś Wam opiszę kawy :) 

Kawy które dostałam wszystkie były ziarniste , ale mają lekkie , drobne ziarenka kawy które łatwo się mielą , po zmieleniu i otwarciu młynka wydobywa się cudowny zapach zmielonej świeżej kawy . Uwierzcie pachnie w całym domu , szczególnie kawą kokosową i pomarańczową . Napiszę Wam teraz po kilka słów na temat kaw które ostatnio mam okazje pić ;) 



Kawa kokosowa bardzo delikatna w smaku , ma mocny czarny kolor. Stawia na nogi ,do tego zauważyłam że kawa jest taka delikatna w smaku dzięki czemu nie potrzebuje cukru ( taka kawa najlepsza czarna, o fajnym smaku , bez cukru ) super pobudza .  Fajna dla fanów kokosa i nie tylko ;) A i tak z mojej strony mogę polecić kawę kokosową z roślinnym napojem kokosowym :) Idealne połączenie ;) A jeszcze do tego łyżka cynamonu ...Oj bajka ;) Idealna na późniejsze popołudnie ;) 

Aromat: 3/5
Cielistość: 3/5
Moc: 3/5
Ocena: 3/3 Znakomita
Nuty smakowe: jedwabisty, winny.
Opis. Mocna i dojrzała z akcentem orzechowym.
Kawa utworzona na bazie Arabiki kolumbijskiej, z dodatkiem naturalnego aromatu spożywczego.

Kawa pomarańczowa to wielki sztos , po raz pierwszy piłam taką kawę. Kawa mocna, czarna o fajnym naturalnym aromacie pomarańczy w smaku lekka , a jednocześnie konkretna w smaku . Smakuje super i z cukrem i bez cukru :) 

Aromat: 3/5
Cielistość: 3/5
Moc: 3/5
Ocena: 3/3 Znakomita
Nuty smakowe: jedwabisty, winny.
Opis. Mocna i dojrzała z akcentem orzechowym.
Kawa utworzona na bazie Arabiki kolumbijskiej, z dodatkiem naturalnego aromatu spożywczego.

Kolejna kawa to kawa Arabica Gwatemala Antigua SHB Coban

Jest to dość mocna kawa, o mocnym gorzkim smaku, dla mnie smakuje jak takie kakao, piłam ją z wodą bez cukru i trochu za gorzka jak dla mnie .Dość intensywna .Ja nie jestem fanem takich kaw , ale znalazłam na nią rozwiązanie . Pół szklanki gorącej wody , pół szklanki gorącego mleka , łyżeczka cukru cynamonowego i mamy mega pyszną kawę z nutą gorzkiej czekolady . Także fajne jest to że kawę można robić na rożne sposoby ;) Dla mnie plus że kawa daje nam tyle możliwości. Mój mąż kocha mocne kawy i pije ją samą bez cukru i uważa że świetnie działa i pobudza . Mąż poleca szczególnie rano na pobudzenie. Podobno pobudza konkretnie :) 

Arabica Gwatemala Antigua SHB Coban

Gatunek: 100% Arabica
Palenie: Średnie/Mocne
Wysokość: Powyżej 1500 m.n.p.m.
Moc: Intensywna
Profil Smakowy: Gorzka czekolada, Karmel

Dla lubiących intensywny smak. Pochodzi z okolic miejscowości Coban w Środkowej Gwatemali.


KAWA DOMINIKANA - Jest to kawa  o bardzo delikatnym smaku , z nutą waniliowo jagodowym . Kawa smakuje solo pysznie , ale i z mlekiem. Jest to kawa bardziej dla kobiet , taka delikatna idealna na babskie rozmowy . Myślę że jest to taka najbardziej delikatna  z tych wszystkich które miałam okazje testować .Ogólnie bardzo dobra ! 


Dzięki firmie COFFEE DIAMOND oraz KLEJNOT AFRYKI stałam się fanką kaw , szczególnie smakowych.



Dziękuje firmie za zaufanie i za cudowną paczkę :) 

Za kilka dni Wam napiszę kilka słów o herbacie :) 


Was zapraszam na stronę firmy oraz na mojego IG i Tik Toka tam więcej informacji ;)


A Wy lubicie kawy smakowe ?  A może macie ochotę spróbować ? Jeśli tak to te Wam polecam z czystym sumieniem. Jak widać firma oferuje różne kawy i myślę że każdy znajdzie coś dla siebie ;) 


===============


#współpraca #postsponsorowany

#wpissponsorowany #coffeediamond #testy#współpracaindywidualna #herbata#kawa#kawasmakowa 

#bedzienazimnewieczory#wieczorzherbata #poranekzkawą #kawakokosowa#kawapomarańczowa 

#pyszności #dziekuje #bioresiezatesty#testykawy #testherbaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz