sobota, stycznia 08, 2022

3DOM.pro - zajrzyj i kup dziś - Największa księgarnia

           3DOM.pro - zajrzyj i kup dziś - Największa księgarnia




Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją . Dziś będzie o książce którą dostałyśmy od 3DOM.pro - zajrzyj i kup dziś - Największa księgarnia . Wydawnictwo podarowało nam różne tytuły książek . Ja fanką książek tego typu nie jestem , ale mój mąż już tak . Wybrał sobie książkę autora PAN NIKT

„Uczta” to długo wyczekiwana książka geopolityczna od Pana Nikt – twórcy o kontrowersyjnych i nieszablonowych poglądach. Tym razem autor ukazuje nam, w jaki sposób postrzeganie rzeczywistości i priorytety zmieniły się w efekcie wybuchu pandemii.

Książka dość na czasie gdyż opowiada o wirusie który trwa ( nie będę wymieniać nazwy gdyż Internet blokuje takie strony itp ) A to też daje do myślenia . Powiem tak , wirusy są były i będą . Jeśli chodzi o wirus X to dla mnie trochu nagonka medialna , trochu fałszu i kłamstw . Także ten temat zostawiam bo to temat rzeka i nie wygodny dla ludzi . A ja mam dość odmienne zdanie na ten temat. 

Autor książki podpisuje się PAN NIKT więc tak naprawdę nikt nie wie kto to piszę , w sumie się nie dziwie, bo piszę o dość mocnych tematach . Książka którą czytał ostatnio mój mąż nosi tytuł " UCZTA" . Książka kosztuję 54 zł jest w miękkiej okładce. Książka ma temat ciekawy , ale jest napisana bardzo ciężkim językiem , ciężko się ją czyta gdyż są wątki poplątane obecne z tym z przed 20 lat . Książka otwiera oczy na różne tematy , pokazuje jak wygląda świat , ten świat kierowany u góry , u władzy kto kieruje i jak naprawdę wygląda rząd. Ogólnie mocna książka , która otwiera oczy. Mój mąż zachwycony gdyż on uwielbia takie klimaty jak polityka , historia .

Książkę polecam każdemu ! 

Dziękuje 3DOM.pro - zajrzyj i kup dziś - Największa księgarnia za wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek . Za ciekawe pozycje książkowe

Dziękujemy ! 


----

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz