czwartek, stycznia 13, 2022

Sklep z dewocjonaliami DAYENU - Sklep z dewocjonaliami, memy

 Sklep z dewocjonaliami DAYENU - Sklep z dewocjonaliami, memy

Hej Moje Myszki Kochane :)


Dziś przychodzę do Was z produktami od firmy DAYENU która podarowała nam różne rzeczy na spotkanie blogerek .
Powiem Wam tak produkty były bardzo różne , różnie my się podzielili w moje ręce wpadły takie produkty jak kalambury klasztorne , balsam do ciała a dokładnie masło she , olejek oraz błyszczyk do ust .


Zacznę od olejku , który jest na bazie naturalnych składników i u mnie służy do nakładania na końcówki włosów. Olejek jest dość mocno tłusty , bardzo wydajny . Po miesiącu widać że końcówki są wzmocnione , olejek możemy też mieszać z kremami albo z masłem shea jak ja to robiłam i nakładałam na ciało. Olejek dobrze nawilża ciało , odżywia poprawia koloryt skóry . Cena takiego olejku to 54 zł ale olejek jest bardzo wydajny i starcza spokojnie na dwa a nawet trzy miesiące .


Kolejny produkt jaki mogłam przetestować masło shea które jest bardzo wydajne, masło łatwo rozprowadza się po skórze , bardzo dobrze ją nawilża . Masło SHEA jest idealne dla każdego . Warto dodać że krem znajduję się w ciemnym słoiku co powoduje że produkt jest dobrze zabezpieczony .


Kolejnym produktem jaki miałam okazje testować to balsam do ust o smaku wina . Balsam znajduję się w małym, odkręcanym opakowaniu , ma ciekawy kolor takiego ciemnego wina z lekkim brokatem. Smak ma dość specyficzny , smakuje jak wytrawne wino .Trochu gorzkie ,wiec w smaku nie mój gust , ale musze przyznać ze trwałość jest dość długa , kolor jest taki lekki , bardziej taki lekko różowy z połyskiem brokatu .Fajny , ciekawy produkt . Cena to 11 zł, myślę że na miesiąc starczy. Jedyny minus to że musimy paluszkiem smarować usta . No ale to normalne przy takich opakowaniach.
Błyszczyk o zapachu wina to nowy produkt serii kosmetyków inspirowanych Pieśnią nad Pieśniami: „Usta twoje jak wino wyborne!” [PnP  7,10] Naturalne kosmetyki biblijne tylko DAYENU DESIGN


Miałam też okazje testować kalambury klasztorne . Bardzo fajne kalambury do grania i spędzania wieczornego , zimnego dnia . Kalambury / karty są wykonane z mocnego dobrego papieru , są fajne w dotyku , nie farbują . W opakowaniu jest 30 kart ( 60 haseł ) jest też instrukcja . Także gra dla każdego i małego i dużego .


Kto się śmieje, dwa razy się modli! H2OMG to klasztorne kalambury pełne zabawnych skojarzeń i słówek nie z tej ziemi! 

W H2OMG grać mogą wszyscy: mali i duzi, księża i świeccy, mniszki i ministranci.

Zasady są proste: dzielicie się na przeciwne drużyny i wyznaczacie kolejnych śmiałków, którzy muszą swojej ekipie tak przedstawić, namalować lub wyjaśnić hasło wskazane przez mnicha, by nie użyć żadnego wyrazu z indeksu słów zakazanych (x). Drużyna z największą ilością punktów wygrywa!

OPIS GRY ! 

Ilość kart: 30 sztuk / 60 haseł
Opakowanie: kartonowe pudełko / wersja idealna do podróży
Instrukcja obsługi w każdym opakowaniu


Także takie 4 produkty od firmy Sklep z dewocjonaliami DAYENU  mogłam przetestować ! 

Was zapraszam na strony firmy : STRONA GŁOWNA IG FB.


Dziękujemy za WSPARCIE TARNOWSKIEGO SPOTKANIA BLOGEREK ! 

--- 

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz