poniedziałek, stycznia 10, 2022

TianDe - Sklep Online - Kosmetyki z Dalekiego Wschodu

 TianDe - Sklep Online - Kosmetyki z Dalekiego Wschodu






Hej Moje Myszki Kochane :-) 


Uwierzycie że miesiąc temu było spotkanie  ? 

Ale ten czas szybko leci ! OMG .

Dziś przychodzę do Was z firmą 

TianDe - Sklep Online - Kosmetyki z Dalekiego Wschodu

tak się złożyło że ja i Basia miałyśmy to samą firmę ale produkty od dwóch różnych przedstawicielek firmy . Dziś Wam napiszę kilka słów o produktach które dostałam ze strony Basi. 
Firma podarowała nam totalny misz masz to wyboru do koloru . W  moje ręce wpadł zestaw do pielęgnacji dłoni w tym były dwa peelingi żelowy i solny więc jeden oddałam Basi . 
Zostawiłam sobie peeling solny , krem do rąk jednej serii oraz miałam okazje testować sztyft do nosa z naturalnymi olejkami .



Peeling solny to tak jakby 2 etap z zestawu do pielęgnacji dłoni ale mi nie przeszkadza że pierwszy etap oddałam Basi , lubie się dzielić . Peeling solny jest bardzo delikatny dla skóry , dobrze myje , zmywa naskórek z dłoni. Dłonie po peelingu są bardzo delikatne w dotyku , poprawia się koloryt skóry , wygładza się skóra . Zauważałam że w połączeniu z kremem moje dłonie są mega ! Krem jest wydajny , lekko pachnie , dobrze nawilża , fajnie że kem nie uczula oraz nie zostawia tłustych filmów na dłoniach . Także produkty działają , są wydajne , delikatnie pachną ,  nie uczulają . Dla mnie super .
Mogę śmiało polecić ten zestaw każdemu szczególnie teraz w okresie zimy , gdy nasze dłonie są narażone na mróz i zimno .


Miałam okazje jeszcze testować sztyft do nosa 
W sam raz na zimę i zatkany nos .

Sztyft na zatkany nos „Wiśnia i mięta”


Jest to sztyft który kształtem przypomina ten z apteki który chyba zna każdy . Cena takiego sztyftu to koszt 20 zł, sztyft spokojnie starcza na okres 2 miesięcy. Jest używany przez mojego meża. Super oczyszcza nos , dzięki czemu można oddychać swobodnie . Szczególnie w zimie polecam go gdyż wiadomo że w zimie choroby , katar nas częściej łapie niż w lecie . Sztyft jest o delikatnym zapachu , nie podrażnia skóry nosa . Bardzo ten sztyft polecamy wraz z mężem ! 

Sztyft na zatkany nos „Wiśnia i mięta”

 

Sztyft na zatkany nos to skuteczne rozwiązanie Twojego problemu. Zatkany nos i trudności z oddychaniem nie tylko powodują dyskomfort, ale mogą również pogorszyć ogólne samopoczucie z powodu utraty węchu i  przeziębienia.

Chcesz cieszyć się każdym oddechem? Użyj aromaterapii !!!

 


Mieszanka naturalnych olejków zapachowych stworzona według wschodniej receptury:

– poprawia jakość oddychania przez nos;
– ma działanie wspomagające w okresie przeziębień i ich profilaktyki;
– poprawia ogólne samopoczucie;
– ma działanie antyseptyczne;
– nawilża błonę śluzową, hamując namnażanie się bakterii.

 

Sztyft na zatkany nos to odświeżający i orzeźwiający zapach, który:

– przywraca zdolność koncentracji uwagi;
– ma działanie łagodzące objawy (np. przy chorobie lokomocyjnej);
– stawia na nogi w przypadku przemęczenia fizycznego i psychicznego.

ZASTOSOWANIE:

Zdjąć zamknięcie, przyłożyć sztyft do nosa i wykonać 2-3 głębokie wdechy. Stosować według potrzeb.


Dziękuje firmie TianDe - Sklep Online - Kosmetyki z Dalekiego Wschodu za wsparcie naszego Spotkania Blogerek ! 


--- 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz