wtorek, stycznia 25, 2022

Muszynianka - woda mineralna - Przegląd gadżetów od firmy i podziękowania !

 Muszynianka - woda mineralna - Przegląd gadżetów od firmy i podziękowania ! 



MUSZYNIANKA - wysoko zmineralizowana naturalna woda mineralna. Jej ogólna mineralizacja wynosi 1993,64 mg/l. Posiada duże ilości magnezu Mg2+ - 123,3 mg/l i wapnia Ca2+ - 208,0 mg/l, przy odpowiedniej ich proporcji 1:2. oraz duże ilości wodorowęglanów HCO3 – 1489,0 mg/l.

Hej Moje Myszki ;-) 


Dziś kolejny mam dla Was post , dziś będzie o wodzie . 

WODA MUSZYNIANKA - wysoko zmineralizowana naturalna woda mineralna. Jej ogólna mineralizacja wynosi 1993,64 mg/l. Posiada duże ilości magnezu Mg2+ - 123,3 mg/l i wapnia Ca2+ - 208,0 mg/l, przy odpowiedniej ich proporcji 1:2. oraz duże ilości wodorowęglanów HCO3 – 1489,0 mg/l.

Myślę że wodę zna każdy ,ja staram się pić dość dużo wody w ale nie zawsze mi to wychodzi. Firma wsparła nasze spotkanie blogerek gdzie podarowała nam fajny komplet ciekawych gadżetów. 

Produkt znajdowały się w plecak materiałowym na szelki , fajny szczególnie  podczas wycieczek np rowerowych .

W  środku plecaka był rozkładany , ciemny , średniej wielkości parasol. Fajny bo jest składany i zmieści się do torebki. 

Był też duży niebieski ręcznik z wielką butelką wody jako nadruk. Ręcznik jest duży , dobrze wchłania wodę , jest miękki, fajny na plaże , albo basen :) Była też mniejsza wersja takiego ręczniczka to służy mi to wycierania twarzy .

W środku znalazłam też ładowarkę do telefonu - była to ładowarka indukcyjna

Jak widzicie super produkty , super gadżety .

Jeszcze raz dziękuje firmie MUSZYNIANKA za wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek. 

A Wy pijecie wodę ? 

Lubicie takie firmowe gadżety ?

============

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz