sobota, stycznia 22, 2022

Szydełkowa Pasjonatka - szydełkowe wyroby

 Szydełkowa Pasjonatka  szydełkowe wyroby


Hej Moje Myszki Kochane . 

Przychodzę do Was dziś z postem innym niż zawsze , bo dziś o czapce :)

 Na spotkaniu blogerek każda z nas otrzymała produkt stworzony przez 

Szydełkowa pasjonatka

Każda miała inny produkt, w moje ręce dosłownie na 5 min wpadła czapka bo tak się spodobała Renacie że mi ją zabrała ;-) Bo ona do pracy chciała. Powiem Wam tak  że czapka była ręcznie wykonana, z ciepłego materiału , miała kolor szary . Z tego co zauważyłam czapka była dobrze wykonana, materiał nie gryzący . Zapraszam na stronę firmy SZYDEŁKOWA PASJONATKA i na bloga Renaty bo ona ma dwie rzeczy opaskę na uszy i  czapkę :) Więc pewnie więcej rzeczy dowiecie się u niej. A tu jestem na zdjęciu z Basią która ma słodkie skarpetki ;) 

 

Dziękuje FIRMIE za zaufanie i za wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek 

=============

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

1 komentarz:

  1. kocham wyroby handmade
    Sama nie szydełkuję, bo nie wychodzi mi to najleiej

    OdpowiedzUsuń