piątek, stycznia 07, 2022

Oleje z Balqis: Balqis Polska


Hej Moje Myszki Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejną firmą która wsparła nasze spotkanie blogerek które odbyło się 10.12.2021

Firma  Oleje z Balqis: Balqis Polska podarowała nam po 4 sztuki olejku kokosowego w małych buteleczkach o pojemności 50 ml . 


Buteleczka miała dodatkowo patyczek drewniany do wyciągnięcia olejku . Olejek mój stał w łazience gdzie jest dość ciepło , więc u mnie była to płynna konsystencja . Olejek  jest dość tłusty gdyż to olejek kokosowy . U mnie super się sprawdził na włosach bo tylko go na włosy używałam . Olejek pięknie kokosowy pięknie pachnie ! cudownie nawilża włosy , łatwo go też zmyć . Włosy po olejku są lekkie w dotyku , ładnie pachną , są odżywione i zdrowe . Olejek można też używać do smarowania ciała. 
Dla mnie olej kokosowy naprawdę super się sprawdził . Podobają mi się też te małe buteleczki bo są małe więc można zawsze mieć je pod ręką na wakacjach czy też feriach które trwają , bo warto dbać o siebie zawsze Jak lubicie olejki naturalne w fajnie cenie to polecam Wam zajrzeć na stronę producenta  Oleje z Balqis: Balqis Polska bo myślę że każdy znajdzie coś dla siebie ! 

Gwiazda urody ze względu na wiele zalet, egzotyczny, naturalny zapach sprawia, że jest to jeden z flagowych składników receptur kosmetycznych. Bardzo odżywczy, olej kokosowy pomaga zwalczać odwodnienie i ma wyjątkowe zalety regenerujące.

Bogaty w niezbędne kwasy tłuszczowe, kwasy laurynowe i mirystynowe, a także witaminy A i E, olej kokosowy głęboko nawilża i zmiękcza skórę, odżywia i naprawia włosy. Wszechstronny olej, który pasuje dla całej rodziny i w każdym wieku!


Dziękuje firmie za zaufanie i wsparcie naszego tarnowskiego spotkania blogerek ! 

------

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz