piątek, stycznia 14, 2022

Chwaściarnia - Warsztaty Kosmetyczne

 Chwaściarnia - Warsztaty Kosmetyczne 

Hej Moje Myszki Kochane ! 


Dziś przychodzę do Was z produktem który wylosowałam na spotkaniu blogerek . 

Firma Chwaściarnia - Warsztaty Kosmetyczne  podarowała nam 4 różne pudełeczka różnych produktów na losowanie . Ja wylosowałam odżywkę do włosów którą musiałam sama zrobić. 

Instrukcja bardzo łatwa , jasno napisana . Krok po kroku więc super  bo każdy sobie poradzi . W opakowaniu znajduję się butelka na gotowy produkt oraz wszystkie potrzebne produkty do zrobienia w zacisznym domu odżywki . Musze też przyznać że produkty były zapakowane piękne pudełko co bardzo przykuwało uwagę . Jeśli chodzi o odżywkę to jest bardzo dobra , łatwo nakłada się na włosy . Po odżywce  włosy są miękkie w dotyku i pachnące . Także szczerze Wam powiem że fajne takie manualne rzeczy są do robienia . Widzimy cały proces jak wygląda odżywka jak powstaje co się dodaje co się odejmuje . No ciekawe.

Fajny pomysł na prezent gdyż jest oryginalny i inny ;) 

Zapraszam Was na stronę Chwaściarnia - Warsztaty Kosmetyczne  bo firma ma wiele fajnych produktów do zaoferowania takie jak np odżywka , szampon i krem . Myślę że warto coś kupić i zrobić własny krem czy szampon ! Dla mnie naprawdę to fajny pomysł na prezent ! 

Dziękuje firmie za podarowanie produktów na losowanie mikołajkowe i za wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek ! 

----- 


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz