sobota, stycznia 01, 2022

ADRIAN Rajstopy Sklep: Rajstopy damskie, modne ..

 ADRIAN Rajstopy Sklep: Rajstopy damskie, modne ..



Hej Moje Myszki ! Mamy Nowy Rok ! 

A jak trwa zabawa, trwa Nowy Rok to może czas pomyśleć o np obiedzie nowo rocznym albo kolacji ? A może już zaczynacie kompletować jakąś kreacje na Walentynki ? 

Może warto już pomału zacząć myśleć o ubraniu ,dodatkach do ubioru. Firma ADRIAN jest mi bardzo dobrze znana , miałam okazje już kilka razy okazje testować rajstopy tej firmy możecie sobie tutaj zobaczyć poprzednie posty RAJSTOPY ADRIAN 

Każda z dziewczyn dostała po 3 sztuki rajstop plus kilka rzeczy poszło do naszego losowania mikołajkowego. I niektóre miały po 4 sztuki . 



Rajstopy firmy ADRIAN są naprawdę wykonane z dobrej jakości, są trwałe , dobrze się układają na nodze , podkreślając ładnie nasze kształty , plus za to że nie ma materiału gryzącego . Lubię firmę ADRIAN za to że firma ma mega duży wybór rajstop, pończoch czy też skarpetek .Lubię kupować produkty od nich gdyż stawiam na wygodę i na jakość i firma ADRIAN mi to oferuje . Tym razem testowałam grube leginsy które super się u mnie sprawdziły pod spodnie . Oj cieplutko jest dzięki im. Leginsy dobrze się nakładają , dobrze się układają na stopy i przylegają. Inne rajstopy używałam do rajstop , rajstopy bardzo ładnie wyglądają , dobrze się układają na nogach podkreślając ich kształt .


Lubię rajstopy firmy ADRIAN też za to że prowadzą świetne kampanie na rzecz kobiet ! Jeśli chodzicie w rajstopach i przede wszystkim liczy się dla Was wygoda i dobry materiał to zachęcam do zapoznania się z asortymentem firmy ADRIAN
Moi kochani Was zapraszam na stronę producenta. A i warto dodać że firma ma też rajstopy dla mężczyzn ! A więc myślę że warto się za poznać z asortymentem. 
Zapraszam na moje IG gdzie będę wrzucać zdjęcia na których rajstopy firmy Adrian.




Dziękuje Firmie za zaufanie i wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz