piątek, stycznia 21, 2022

Jedwabiscie_official

Jedwabiscie_official 

Rękawice do peelingu, które pozostawią Twoją skórę jedwabiście gładką. 

Ręcznie uszyte z czystego jedwabiu. 


Hej Moje Myszki .

Dziś kilka słów o rękawicy od firmy Jedwabiscie_official  która jest na Instagramie . Firma podarowała dla każdej z nas rękawice która miała premierę w Listopadzie . Cena takiej rękawicy to koszt 85 zł . Dużo prawda ? Ale teraz hit do mycia naszego ciała jest nam potrzebna ta rękawica i woda ! Tyle . Więc ekonomia a i oszczędność pieniędzy . Bo jednak zakup rękawicy się zwraca. Myślę że spokojnie starczy ona tak na 2 może 3 miesiące ( ja ja użytkowałam tak 3 razy w tygodniu ) . Rękawica jest mega delikatna, ma fajny delikatny materiał, który bardzo fajnie sprawdza się na skórze nawet na tej najbardziej wymagającej.

Pamiętaj żeby przed peelingiem najpierw namoczyć ciało, potem rękawice ma być wilgotną ale nie bardzo mokra i działamy. Myjemy okrągłymi ruchami ,pomału . I zaczyna się . Widzimy jak " stara " skóra schodzi . Fajne jest to że jak już pisałam rękawica jest bardzo delikatna i nie podrażnia oraz nie powoduje zaczerwienienia .... Po kilku razach widać że włoski na nogach mniej wychodzą, tzn. wolniej niż zawsze. Skóra po rękawicy jest bardzo miękka ,jest gładka, nawilżona . Podoba mi się efekt po tej rękawicy .

Zapraszam na Instagram firmy Jedwabiscie_official 

Dziękuję za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.


=======



Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz