piątek, grudnia 31, 2021

Herbaty i soki Natjun - z pasji do podróży i dobrego smaku

 Herbaty i soki Natjun - z pasji do podróży i dobrego smaku




Hej Moje Myszki Kochane ! :) I mamy ostatni dzień roku 2021 .. 

Ale ten rok mi szybko zleciał. Jaki był ? Myślę że ok , bywały lepsze ale bywały gorsze dni , ważne żeby iść do przodu z uśmiechnięta twarzą i wierzyć że będzie lepiej ! 

 Jakieś plany na Sylwestra ? 

Dziś chce Wam pokazać fajne produkty od firmy NATJUN które mogą wzbogacić nasze dzisiejsze sylwestrowe zabawy . Na spotkaniu blogerek firma wsparła nas swoimi produktami i prawie każda z nas dostała coś innego . Różne były smaki herbat, soków , dżemów. 

Było nas 6 dziewczyn to podzieliłyśmy się po równo a inne produkty zostały dodane do losowania i udało mi się wylosować jeszcze jedną rzecz i w sumie miałam okazje testować 4 różne produkty firmy NATJUN. 

Szczerze powiem że miałam okazje po raz pierwszy testować produkty tej firmy i cieszę się że je poznałam bo jestem na etapie w tym momencie kompletowania  nowego fajnego zamówienia  dla siebie i mojej rodziny .

Dzięki NATJUN poznałam 

* Zestaw zielonych herbat ( mój mąż jest mega fanem więc od 3 tygodni króluje u nas tylko zielona herbata )

* Sok z Aloesu 100 %

* Jagoda Kamczacka ( dżem / konfitura  )

* Sos śliwkowy do mięs 

Plus każda z nas dostała zakładkę do książki ! 

Zacznę od herbat ! 

ZESTAW 4 HERBAT ZIELONYCH, 4 X 40G

 Tylko zobaczcie  na to piękne opakowanie ! Zestaw 4 różnych zielonych herbat zapakowanych w pięknym zielonym opakowaniu ( fajny pomysł na prezent ) Pudełeczko bardzo fajne się prezentuje , w środku są 4 różne herbaty zielone z dodatkami . Herbaty są liściaste , dobrej jakości, bardzo dobre w smaku . 

Ja np nie jestem fanem zielonej herbaty ale ta herbatka jest mega pyszna i powie Wam że zielona herbata jest teraz u mnie nr 1 . Herbatki zielone można zaparzać 2 a czasem nawet 3 razy warto o tym pamiętać . Odpowiednie zaparzenie herbaty jest bardzo ważne . Zielona herbata też jest bardzo zdrowa . Ja Wam polecam ten zestaw herbatek . Cena takiego pięknego pudełeczka to 33 zł myślę że to super cena , bo herbata zielona ogólnie jest w cenie .

100% SOK Z ALOESU, 400 ML

  • Nie rozlewany z koncentratu,
  • nie uzyskiwany z proszku,
  • bez konserwantów,
  • bez barwników,
  • bez dodatków smakowych i aromatów,
  • bez dodatkowego cukru,
  • niefiltrowany - widoczne cząstki miąższu.

Większość dostępnych na rynku soków z aloesu to roztwory powstałe z proszku, co poznać można po ich wyglądzie - klarowne roztwory bez pływających cząstek miąższu. Uzyskiwane w ten sposób soki zachowują tylko część swoich prozdrowotnych właściwości. 

Wyjątkowość naszego soku polega na tym, że uzyskiwany jest przez wyciskanie na zimno miąższu liści, mrożenie (w celu transportu do Polski), rozlewanie i pasteryzację. Zapewnia to najwyższą aktywność biologiczną najcenniejszych składników aloesu.

Jakość surowca i każdy element produkcji kontrolujemy bardzo restrykcyjnie.

Mega pyszny sok ! 100 % soku co jest bardzo ważne ! Bo to sok a nie jakiś rozcieńczony sok ! Po otwarciu przechowywać w lodówce 14 dni . Producent zaleca picie 2 łyżeczek godzinę przed snem . Pamiętajcie że soki takie 100 % mają dużo substancji odżywczych , są zdrowe , mają witaminy. Do tego można zauważyć że po około 2 tygodniach poprawia nam się kolor skóry , włosów i ogólnie mamy lepsze samopoczucie . Trzeba pamiętać że aloes ma dużo właściwości pozytywnych więc warto taki sok wprowadzić do naszej diety , szczególnie teraz w okresie zimy . Sok też dodawałam do letniej herbaty ( pamiętajcie że gorąca woda zabija witaminy ) . Sok w smaku jest bardzo dobry. Cena takiego soku to cena 18 zł .

JAGODA KAMCZACKA 115%, 225 G

Pyszna konfitura / dżem która ma w sobie same owoce i sok ! Dzięki czemu mamy pyszną konfiturę , zdrową ! Konfitura jest bardzo gęsta , mega pachnie ! U mnie poszła do naleśników . Ale też udało mi się zrobić 3 herbaty z tym produktem . Ta konfitura jest fajna w smaku lekko słodka, trochu kwaśna. Nie jest taka cukrowa. Konfitura jest wydajna , ładnie wygląda , ma mega skład . Czego chcieć więcej ? Naleśniki z konfiturą jagodową smakują wybornie ! Dla mnie nr 1 ! I powiem Wam  ze nabrałam ochoty na inne konfitury firmy NATJUN . Cena konfitury 13 - 14 zł ale warto zapłacić bo naprawdę dostajemy cudowny produkt o super składzie .


CZY WIESZ ŻE…

Właściwości jagody kamczackiej od wieków są doceniane i wykorzystywane w medycynie ludowej jako surowiec wzmacniający, o działaniu obniżającym ciśnienie tętnicze i zmniejszającym ryzyko zawału serca, zapobiegający anemii, spowalniający rozwój jaskry, jako lek przeciwmalaryczny, pomocny w chorobach układu pokarmowego oraz zakażeniach bakteryjnych.

Jagody kamczackie są źródłem witaminy C i zawierają od 30,5 do 186,6 mg kwasu askorbinowego na 100 g świeżej masy, co jest porównywalne do zawartości witaminy C chociażby w owocach czerwonej porzeczki?

Ponadto owoce wiciokrzewu zawierają witaminy z grupy B, magnez, fosfor, wapń i potas.

Jednak za najważniejsze składniki jagody kamczackiej uważa się związki fenolowe, takie jak antocyjany, flawonoidy, proantocyjanidyny oraz kwasy fenolowe. Antocyjany mają silne właściwości przeciwutleniające, dzięki czemu pomagają zapobiegać wielu chorobom, u których podłoża leży stres oksydacyjny. Wartość ORAC (zdolność pochłaniania reaktywnych form tlenu wyrażona jako µmol TE/100 g) dla jagód kamczackich jest jedną z najwyższych wśród owoców i wynosi 13400 µmolTE/100gms.

SOS ŚLIWKOWY, 240 G

Bardzo lubie połączenie owoców i mięsa więc cieszę że mogłam przetestować sos śliwkowy do mięs. U mnie został dodany do roladek drobiowych z fileta. Sos jest gęsty lekko słodki trochu słony .Taki ma fajny inny smak. Sos bardzo fajne podbija smak mięsa., dobrze się redukuję . Nie przypala. Jestem zadowolona. Zdjęcia były na Instagramie sosu więc tam też Was zapraszam bo tam jestem bardziej aktywna . Sos ma bardzo dobry skład. Polecam go każdemu .Cena takiego sosu to około 13 zł ale dostajemy 100 % pysznego , zdrowego składu .


Jak widzicie NATJUN ma fajne produkty w swojej ofercie , można dobrze zjeść lub też wypić pyszną zdrową herbatkę ! Polecam Wam zajrzeć na stronę bo myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. 


Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie Naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek !

Wam Kochani życzę udanej imprezowej zabawy dziś ! 
Oby rok 2022 był lepszy ! 
Bawcie się dobrze ! 

Do zobaczenia w 2022 ! 

I koniecznie zaglądnijcie do mnie na IG do wyróżnionych SPOTKANIE BLOGEREK tam więcej zdjęć firm które nas wsparły .

====== 


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz