poniedziałek, maja 08, 2017

Projekt Vizir 3 w 1 :) Everydayme - Recenzja

Projekt Vizir 3 w 1 :) Everyday me







Hej Moje aniołki :* 

Dziś mini krótki post bo brak czasu na wszystko.



Jakieś 2 tygodnie temu dostałam się do testowania kapsułek Vizir w projekcie 

Everyday me







Dostałam pudełeczko dla siebie i 20 min pudełeczek po 1 sztuce dla znajomych,rodziny do rozdania.

Zrobiłam 8 prań..I za każdym razem było to samo ;( 
Kapsułki są małe 3 " komorowe ".Rozpuszczają się dobrze i na tym było by tyle.




Pranie moim zdaniem nie pachniało oraz było nie dobrane...
Jedno pranie wyprałam 2 raz tylko tym razem w proszku Persil i z płynem Lenor i co ? I ciuchy wyprane,wybielone oraz pachnące.

Niestety u mnie kapsułki się nie spisały ;( 
Także używam ich do mycia podłóg ;) 
Jeśli chodzi o opinie znajomych to stwierdzili że po jednej kapsułce 
( czyli jednym praniu ) ciężko im cokolwiek ocenić ale dają ogólnie 3 + / 5...




Także sami widzicie u nas się nie sprawdza...
A może ktoś jeszcze testuję ? Chętnie poczytam Wasze recenzje :) 

Miłego dnia :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz