sobota, maja 27, 2017

Żel rozświetlający do twarzy i ciała Bell, cena, ok. 9,99 zł

Żel rozświetlający do twarzy i ciała Bell, cena, ok. 9,99 zł

Blask piękna zamknięty w tubce. Pigmenty perłowe zawarte w formule żelu subtelnie rozświetlają skórę, a gliceryna nawilża i zmiękcza naskórek. Żel pięknie rozświetli zarówno twarz, jak i resztę ciała. Stapia się ze skórą i z powodzeniem można go stosować z innymi produktami. Omijać okolice oczu.







Hej Moje Piękne Myszki ;*

I znów napisze że brak czaaaassuu ale tak jest ;-( 
Myślę że w Październiku będę bardziej aktywna ;)
Teraz musicie się uzbroić w cierpliwość ;p 

I czytać raz na jakiś czas moje krótkie wypociny ;p

A tak to zapraszam na Insta :)

Dziś Wam pokaże żel który dostałam w ramach spotkania blogerek w Bochni tego roku.




Żel znajduję się w małej poręcznej tubce,na wyciskanie.
Ma kolor jasny taki jakby brąz.
Po nałożeniu na skórę daje tylko efekt mienionej się skóry ( brokat )

Żel nie pachnie za co duży plus bo najpierw nakładałam balsam do ciała a następnie ten żel.
Ale niestety po nałożeniu na ciało dość szybko brokat znikał. 
Jak ubrałam kurtkę jeansową na bluzkę to po ściągnięciu okazało się że cały brokat został na kurtce a nie na ciele :(



 A szkoda,bo żel dawał ładny efekt lekko opalonej skóry,ładnie się mienił do słońca.Także fajny jest mały,wydajny,nie pachnie 
( przez co można mieszać z innym żelem/balsamem) 
skóra wygląda na zdrowszą ale szybko schodzi i to jedyny minus ;(
No to było by na tyle.



Ogólnie żel jak dla mnie jest ok daje mu 4 + .

A Wy znacie ten żel ?

 Lubicie takie brokatowe kosmetyki ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz