wtorek, maja 30, 2017

27/05/2017 Święto Golonki w Pilznie + Koncert Rafała Brzozowskiego :)

27/05/2017 Święto Golonki w Pilznie + Koncert Rafała Brzozowskiego :) 






Hej Moje Słoneczka ;* 

Jak widzicie ostatnio prawie mnie na blogu nie ma ;( 
Aaaa zaległości mam takie z Waszymi blogami że aż wstyd się przyznać ;(
 Postaram się nad robić ;p Ale kiedy to czas okaże ;)


Ostatnio mieliśmy z mężem wolne w sobotę więc udaliśmy się do Pilzna 
( miasto ok 30 km od Tarnowa ) także rzut beretem było,najpierw na tradycyjne lody ( 2 zł gałka ) a potem na festyn.



Na festynie można było zjeść golonkę za 11,99 za sztukę.




Także taką my sobie zamówili.
Potem przeszliśmy stosika gdzie można było zakupić różne tradycyjne potrawy/produkty.






Ja zakupiłam wędzony ser za 5 zł,pajdę ze smalcem za 5 zł,piwko Lecha pomarańczowego no i testowałam Lecha którego dostałam do testów.
Ale o piwie kiedy indziej :) 
Zjedliśmy też pyszny bigos :) ( 6 zł miseczka )










Między czasie na scenie odbywały się różne koncerty taki małych nowych gwiazd,było też jedzenie golonki na czas,zabawy dla dzieci.












Potem była gwiazda wieczoru ! Rafał Brzozowski !
 Aaa jak miło udało mi się być w 1 rzędzie tuż przed sceną.












Było super Rafał zszedł ze sceny przywitał się na szybkiego z publicznością w 1 rzędzie :) Aaaachh ten jego uścisk ;p
 Ogólnie koncert super.
Rafał jest wulkanem pozytywnej energii ;-) 
Super się bawiłam :-)
Uwielbiam takie wiejskie festyny z fajną gwiazdą na końcu ;)


Tu można na filmiki popatrzeć - YT EVI 
( bo nie u wszystkich chodzi ) 

Tu można jeszcze oglądnąć zdjęcia z festynu - IMPREZA ! 

A Wy lubicie takie festyny / pikniki ??


Pozdrawiam :*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz