czwartek, maja 04, 2017

Cristal Ultra White - Paski Wybielające

Cristal Ultra White - Paski Wybielające 







Hej Słoneczka Moje Kochane ;*

Dziś Wam pokaże kolejny produkt który dostałam w ramach spotkania blogerek.
Mianowicie są to paski wybielające od firmy 






Innowacyjne wybielanie zębów paskami Cristal

Paski wybielające Cristal Ultra White, dostępne w sklepie internetowym Cresto, to nowoczesna i przyjazna dla zdrowia metoda domowego wybielania zębów, dzięki którym możesz szybko osiągnąć wymarzony efekt i jaśniejsze zęby.
Efekt widoczny już po pierwszym użyciu.

Jak to działa?
Cienkie, elastyczne paski zostały zaprojektowane tak, by idealnie dopasować się do kształtu zębów. Bezpośredni kontakt zawartego w żelowym pasku nadtlenku wodoru aktywnie usuwa przebarwienia z zębów, z którymi nie poradzi sobie nawet najlepsza pasta do zębów. Te domowe preparaty dzięki wygodzie użytkowania biją rekordy popularności. Sklep internetowy Cresto proponuje tylko oryginalne i niezwykle skuteczne produkty.


A teraz ja :

Paski znajdują się w kartonowym  opakowaniu ,w środku znajduję się kuracja na 14 dni.W każdym osobnym opakowaniu znajdują się 2 paski na dolne oraz górne zęby.
Ja już kilka razy wybielałam taką metodą zęby i efekt był ok.
Jak na palacza i maniaczkę coli uważam że nie mam najgorszego uśmiechu,ale wiadomo każdy marzy o gwiazdorskim uśmiechu ;p 




Ale wróćmy do pasków.
Najpierw trzeba umyć zęby pastą a następnie odczekać ok 30 min ( nic nie jemy,nic nie pijemy ) po tych 30 min nakładamy paski ...I czekamy znów 30 min.Jeśli chodzi o paski to nie zawszę wszystkie odchodzą od foli.I czasem zdarza się tak że żel zostaję na foli ;/ Przez co,niestety tracimy paski;( 




Podczas trzymania tych pasków odczuwałam troszku dyskomfort
 ( jak testowałam inne to mi nic nie było ) lekko mnie " piekły " dziąsła,i miałam wrażenie że te paski są " za ciężki " dla moich zębów ;/ 




Po tych 30 min ściągamy paski ,resztę żelu ja myłam / zmywałam lekko szczoteczką do zębów.

I tak sobie minęło 14 dni ( raz dziennie paski zaleca producent nakładać ) iii ?? No własnie i ? 




I nie widzę efektu..A przez te 14 dni..Starałam się pić wodę ,prawie nie paliłam ( 2 max 3 fajeczki dziennie ) nie jadłam rzeczy które farbują itp..


 Nawet tzn biała dieta nie pomogła ;/ 
Paski kosztują aż 99.90 na allegro i nie działają...Serio...
Tu też można je zamówić - PASKI 




Nie widziałam żadnej poprawy itp

Także ja tych pasków nie polecam .....

A wy znacie takie lub inne paski ?

Buziaki ;* 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz