piątek, maja 19, 2017

Wyniki wyszukiwania Algodine: Id-Alg

Wyniki wyszukiwania

Algodine: Id-Alg



Suplement diety z alg o właściwościach potwierdzonych badaniami klinicznymi






Hej Moje Słoneczka kochane ;*
 Jak tam Wam mija Maj ? Jak pogoda dopisuje ?

Ja dziś Wam pokaże kolejny produkt który dostałam w ramach spotkania blogerek w Bochni.




  • DZIAŁANIE !!
  • Zmniejszenie obwodu ud aż do 4 cm i pośladków aż do 5,8 cm
  • Poprawa sylwetki i redukcja tkanki tłuszczowej
  • Inhibicja 2 enzymów trawiennych oraz aktywacja termogenezy
  • 76% kobiet zadowolonych z efektu


Dostałyśmy suplement diety.Co prawda ja nie wierzę w cuda bo bez diety i bez wysiłku same nie schudniemy.
Także dałam mój suplement diety mojemu mężowi bo on trzyma dietę / ćwiczy więc w sam raz dla niego.




Po miesiącu jedzenia tego suplementów nie było Widać  jakiś dodatkowych efektów.
Nic się nie działo.

Tabletki wyglądają jak ziołowe znajdują się w standardowym opakowaniu z zakrętką.Łatwo się je połyka.Ale efektów nie ma.





Cena ok 100 zł za opakowanie.Ja bym " złotówki " nie dała.
Nie polecamy z mężem bo nie widzimy żeby coś się działo.

No chyba że działa to tylko na kobiety.?? 




A Wy znacie ? Odchudzacie się takimi specyfikami ? 

Pamiętajcie jednak że dieta i ćwiczenia to klucz do sylwetki !! :)



Buziaki :-* 

Tu można zamówić - ALGODINE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz