czwartek, maja 18, 2017

Radgoszcz / Mielec / Dębica ;) - Szybki wypad ;)

Radgoszcz / Mielec / Dębica ;) - Szybki wypad ;)







Hej Moje Maleństwa ! :* 

Dziś krótki post o szybkim wypadzie w 3 różne miejsca ;D 
W Niedziele po pracy czyli po godzinie 12 udaliśmy się z mężem na odpust w Tarnowie po cukierki,niestety cukierki okazały się niedobre ;( 

To już nie jest ten smak dzieciństwa co dawniej.
Następnie wsiedliśmy w auto i udali do Radgoszczy nad zalew - Narożniki .



Jest to zalew ok 30 km oddalony od Tarnowa więc mamy rzut beretem ;) Dojechaliśmy na miejscu ..Wiadomo jeszcze nie ma sezonu więc woda brudna,ludzi brak ,ale za to była mega cisza ;)





Ja osobiście się skupiłam na obserwacji jaskółek,a jest tam ich baaardzzoo dużo :).








Po ok 2 godzinach udaliśmy się do Mielca,ale nie było co tam robić więc 
odwiedziliśmy bar mleczny zjedli mini obiad i udaliśmy się dalej.





Dalsza podróż była do Dębicy ( pomijając że zrobiliśmy mega dużzżżee koło ) ale co tam ;p 

W Dębicy kilka lat temu była Magda Gessler.




Myślałam że załapie się na kolejną restaurację po rewolucjach,ale niestety się przeliczyłam.
Restauracja znajdowała się na przeciw kościoła i ksiądz ja skończył .




Tu jest artykuł jak ktoś chce poczytać  - RESTAURACJA DĘBICA.
No cóż...Tak to jest że w Polsce rządzi kościół i stare mohery..;/

Także po nie udanej " kolacji " udaliśmy się do domu.
Fajna krótka i mega tania podróż.A zrelaxować się można było na maxa.
Lubie takie szybki podróże a Wy ?

Mówiłam że będzie krótko ;p 
Buziaki ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz