wtorek, maja 02, 2017

29 - 30 Kwiecień - Nasza Majówka :D

29 - 30 Kwiecień - Nasza Majówka :D 

Dwie doliny
Muszyna
Piwniczna - Zdrój
Nowy Sącz

Oraz 

Olsztyn
Częstochowa
Kielce 



Hej Moje Słoneczka :*

 Zapraszam Was na długgggiii post dotyczący naszej Majówki ;)

Bierzcie w łapki kawkę i oglądajcie ;) 
Będzie mało pisania ale zdjęć trochu ;p 
Także najpierw tekst napisze a potem wkleję zdjęcia ;) 
Jak wiecie weekend majowy spędziłam w rozjazdach :)

W sobotę wyjechaliśmy o godzinie 5 rano z Tarnowa kierunek Dwie Doliny Koło Muszyny.Po drodze odwiedzając MC w Nowym Sączu na śniadanie .Po dojechaniu na miejsce okazuję się że odbywają  się treningi zjazdów na rowerze.

My z kolei poszliśmy na kolejkę linową ( góra - dół 20 zł od osoby ) 
Jest to najdłuższa kolejka linowa w Polsce :) U góry trochu słabo ... :( Tzn widoki ładne ale na tym koniec,malutki mini pseudo sklepik..Z niezbyt miłą Panią sprzedającą...:( 

Zamówiliśmy kawę / herbatę ( w sumie 10 zł zapłaciliśmy ) Pogoda wietrzna zimna więc po ok 40 min zjechaliśmy w dół i zahaczyli o grilla :) Mój kotek zjadł szaszłyka za 12 zł ja sobie wzięłam z ziemniaczka z masłem czosnkowym za 3 zł.

Potem udaliśmy się do Muszyny na kiermasz Muszycki. Niestety nie zachwycił :(
 Mało stoisk,mała scena,brak grzańca ..I ogólnie tak jakoś bez klimatu ,Zjedliśmy tak zwane podpłomyki ja z smalcem a mój kotek z masłem czosnkowym.
Odwiedziliśmy również Ogrody Zmysłów w Muszynie.Są bez szału ( może w lecie ) ale na wiosnę nie ;( 

Następnie udaliśmy się do Piwnicznej zdrój do pijalni.Ale najpierw zahaczyliśmy o biedronkę bo ciacho i piwko miodowe ;)
Jak się okazało woda w pijalni jest za darmo.Ale my oprócz wody kupiliśmy marynowane kurki za 12 zł,piwo czechosłowackie za 8 zł, kawa za 5 zł oraz sałatkę za 15 zł ( bardzo dobra ! ) Chciałam bardzo podziękować za miłą obsługę Pani Lucynie.Przesympatyczna osoba która chętnie doradzi,pomoże w wyborze.Także bardzo się ucieszyłam że w Pijalni Wód w Piwnicznej jest super obsługa. Następnie udaliśmy się do Nowego Sącza na rynek na jedzenie z budek :)
Ja nie jadłam nic bo już byłam tak zapchana więc trafiło na piwo x 2 lane oraz jedno butelkowe - jak dla mnie totalna nowość za 12 zł.
Mój ukochany zamówił przepysznego hamburgera za 24 zł ale 100 % wołowina.Przepyszny i bardzo dobry.
Panowie z budki stacjonują na co dzień w Katowicach.Fajny klimat fajne jedzenie.Polecam takie zloty :)
I po nocnym Nowym Sączu udaliśmy się do domu :) 
Byliśmy w Tarnowie na 23...Szybki prysznic i do spania.


W Niedziele rano o 9 podjęliśmy decyzję że jedziemy do Częstochowy :)
 Po drodze odwiedziliśmy zamek w Olsztynie ( wstęp 5 zł osoba ) Ruiny to są a nie zamek ale ładnie się prezentuję.
PO zwiedzaniu i kupieniu pamiątek udaliśmy się do Częstochowy a tam na Jasną Górę do Klasztoru.

Zwiedzanie jest za darmo ale na każdym kroku kościół zachęca do dawania datków . Ja nie daje bo uważam że kościoły w Polsce są bogate !
Po zwiedzaniu Klasztoru udaliśmy się na deptak .Zakupiłam sobie piwnego grzańca za 8 zł oraz jakieś piwo z tamtych regionów za 7 zł 
Następnie na ruszt poszła super pajda z mielonym , ogórkiem.Pierogi ruskie ,szaszłyk.
A w kawiarence ciacho i kawa ;)

Po zwiedzaniu Częstochowy ( szału na mnie nie zrobiła ) Nastawiliśmy kierunek Tarnów ( dom ) ale po drodze wylądowaliśmy w Kielcach ;) Tak my sobie pochodzili na rynku ( okazuję się że do 3 Maja jest tam jakiś kiermasz ) 
Kielce super podobają mi się :)
Po 23 byliśmy w domu ;)
Była to dla nas super Majówka gdyż 23/04 obchodziliśmy 1 rocznice ślubu i chcieliśmy żeby było super i tak było :)
Podsumowując wydaliśmy ok 700 zł ( wraz z paliwem ) zwiedziliśmy 7 różnych miejscowości oraz zrobiliśmy ok 800 km razem ( w sumie )

Warto było polecam :)

Wtorek pracujemy a środę ( 3 Maja ) mamy wolne..Ale brak planów ;p Jak na razie ;) 

A teraz masa fotek :)

Znacie ?? Jak Wasza majówka ?? Buziaki :)










































































No to było by na tyle ;)
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz