środa, maja 24, 2017

20/21 Maj - Wycieczka do Przemyśla oraz zwiedzanie Bieszczad Kolejką Bieszczadzką :)

20/21 Maj - Wycieczka do Przemyśla oraz zwiedzanie 







Hej Moje Słoneczka Kochane :*

Ostatnio nie jestem aktywna na blogu bo brak czasu,każdą wolną chwilę spędzamy z mężem poza domem :) 

Najpierw Wam opisze w skrócie 2 dni a na koniec w kleje zdjęcia !:) 

Dziś przychodzę do Was z krótkim postem na temat wycieczki do Przemyśla:)
W weekend ( 20/21 Maj ) wybraliśmy się z mężem do Przemyśla.
Była to nasza pierwsza wycieczka do tego miasta.( Kilka razy byliśmy w Bieszczadach ale w Przemyślu po raz pierwszy )

Koło godziny 9 dojechaliśmy na miejsce.A że tego dnia była Noc Muzeów
 ( czyli darmowe zwiedzanie ) więc odwiedziliśmy za 4 zł ( 2 zł bilet za osobę do wszystkich muzeów ) wszystko co się dało:) 

Między innymi : Zamek,wieże,muzeum fajek,muzeum ziemi,lochy,katakumby itp.
Odwiedziliśmy również kopiec tatarski oraz tor saneczkowy 
( jeden zjazd 6 zł - 2 osoby ) także mega tanio.
Dodatkowo miła i fajna obsługa.Wagoniki czyste tor fajny ;) Szkoda tylko że wyciąg krzesełkowy jest tylko czynny w okresie zimy ;-(

Byliśmy też pod granicą z Ukraina ( niestety nie mamy paszportów już dawno są nie ważne ) więc nie mogliśmy przejść na stronę Ukrainy.Ale wrócimy tam ! :) 
Bo marzy mi się zwiedzenie Lwowa ! :) 

Koło 23 po zwiedzaniu podjechaliśmy na parking i spaliśmy w aucie ;p 
Tak tak w aucie :) Lubimy takie spontany a że zawszę w bagażniku mamy mały zestaw podróżnika to mogliśmy sobie pozwolić na spanie :)

O 5 rano pobudka.Pojechaliśmy w poszukiwaniu kolejki bieszczadzkiej.Po błądzeniu i jeżdżeniu na około znaleźliśmy  miejscowość Majdan. 
Kolejka 24 zł od osoby ..( trochu sobie krzyczą ale jest warta ) Wyjazd o 9/30 do innej miejscowości tam 40 min na jedzenie/picie i powrót.Kolejka super,jedzie wśród drzew,piękne widoki na Bieszczady no super sprawa :) Polecam :)

Następnie udaliśmy się do Zwierzyńca ( mini zoo ) wstęp 12 zł od osoby plus można dokupić kubek karmy za 5 zł i karmić niektóre zwierzaki ;) 
Fajna sprawa bo widać że właściciele dbają o zwierzaki itp.

Po zwiedzaniu zoo udaliśmy się do domu bo jednak 200 km było do przejechania ;) 
Wypad super.Dużo my zwiedzili trochu kasy rozwalili ( około 400 zł wraz z paliwem ) ale warto było.I powiem Wam szczerze że jak nie lubiłam Bieszczad to teraz jestem w nich zakochana :) 
Poznałam je bliżej i jestem zakochana w nich na maxa ! :) 
Oprócz tego nakupiliśmy pamiątek plus mój kotek zakupił oscypki/bundze oraz czosnek niedźwiedzki w oleju.

Polecam !! 

Teraz zdjęcia ;) Dużo zdjęć !! Kawa w łapki i zapraszam do oglądania :-) 














































No to tyle :) Krótko i na temat :) 
Możliwe że coś mi umknęło  ale wiecie jak jest brak czasu ;-( 
Buziaki ;* Miłego dnia :* 

Kto z Was lubi Bieszczady ?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz