środa, maja 03, 2017

Sałatka Grecka według Evi & Paweł :)

Sałatka Grecka według Evi & Paweł :) 







Hej Moje Słoneczka Kochane ;*

Dziś Wam pokaże przepis na sałatkę grecką według mnie i mojego męża :D




Składniki :

* Gotowy zestaw sałat 

* Ser w kostkach ( typu grecki ) 

* 1 papryka czerwona

* parę pomidorków np koktajlowych 

* 1 zielony ogórek

* 1 większa cebula czerwona

* Oliwki ( czarne ,zielone - kto jak woli )

* Sos ( u mnie gotowy z torebki )

* Zielona cebulka do posypania


Sałatkę robię tak :

Biorę dużą miskę wsypuję sałatkę a potem warstwami układam :pokrojoną w cienkie paski paprykę,ogórka,cebula ( u mnie w piórka ) dodaję na pół przekrojone pomidorki,ser,oraz oliwki,polewam gotowym sosem i do lodówki na ok 2 h daje 
( nie mieszam )!!!





Po wyjęciu z lodówki i po  " przejściu " się smaków ,mieszam i podaję ;)

Gotowe ;) 




Smaczne i szybkie ;)

A Wy jak robicie sałatki ? 

Która Wasza ulubiona ;) ?? :D 




Buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz