wtorek, maja 09, 2017

Perfumy Nicolle: Odpowiedniki perfum, sklep producenta - Recenzja

Perfumy Nicolle:  Odpowiedniki perfum, sklep producenta - Recenzja 






Hejjjj Mojeee Słoneczka słodkie ;*


Dziś Wam napiszę kilka słów o perfumie męskim jaki dostałam w ramach współpracy od firmy :






Wybrałam perfum męski dla mojego męża :)
 Odpowiednik 


 Calvin Klein Euphoria Men

 

Calvin Klein


Euphoria Men marki Calvin Klein to perfumy drzewno - aromatyczne.
Perfumik dostajemy w ładnej kwadratowej buteleczce .
Moje pierwsze wrażenie były negatywne. Perfum wydawał się mega mega mocny ale jak męża spryskałam to po odczekaniu ok 20 min był mega fajny delikatny zapach z wyczuwalną nutą aromatu kwiatowego ? Coś w tym stylu.





Ogólnie nigdy nie potrafiłam opisywać zapachów więc piszę Wam ogólnikowo :)
Zapach ładny delikatny trzyma się ok 3 dni spokojnie na ubraniu.
I co najważniejsze te odpowiednik pachną tak samo jak orgynały :) 
Polecam :) odpowiednik można zamówić tu : 

Calvin Klein Euphoria Men 


za 24,99 zł 


Polecam :) Myślę że każdy tam znajdzie coś dla siebie :)
Znacie ? Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz