piątek, maja 05, 2017

Pieczone Pieczarki w Cieście Naleśnikowym ;)

Pieczone Pieczarki w Cieście Naleśnikowym ;) 






Hej Moje Słoneczka Piękne !! :*


Dziś Wam pokaże przepis ( mój debiut ) na pieczone pieczarki :)

* Pieczarki ( małe najlepsze  - oczyszczone )

Ciasto :

* Mąka ok 2 szklanek
* 1 szklanka wody lub mleka
* Przyprawy - sól/pieprz/papryka itp ( co duża pragnie )




Ciasto mieszamy ma być mega gęste pieczarki umyte/obrane ( u mnie lekko kwadraty bo się obierać nie chciały ;/ ..  ) wrzucamy do ciasta,zostawiamy na 3 min żeby się " przegryzło " i smażymy na rozgrzanym oleju.
Po ok 5 min ( złoty kolor ) odsączamy pieczarki na papierze i podajemy.

Ja podałam same z ogórkiem i kupnymi ostrymi sosami.
Można zrobić swoje sosy.





Gotowe :)

Smacznego :)




Kto z Was robi ? Może macie jakieś inne przepisy ? Chętnie poczytam :)

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz