środa, listopada 30, 2016

Paczuszka + wygrana w Konkursie na blogu ;) Sklep Efektima

Paczuszka + wygrana w Konkursie na blogu ;)








Hej Słoneczka :) :*

Ostatnio się do mnie los uśmiechnął ;) 

Człowiek czasem to ma naprawdę mega megą farta ;)

 Tym razem tak miałam ja ;) 

Pewna blogerka z bloga



Zorganizowała konkurs ;) 
Zgłosiłam się i wygram bo dziewczyna musiała wyjechać a że byłam pierwsza to paczuszka przyszła do mnie :)





Paczka ciekawa ..ale swojego ulubieńca w niej nie znalazłam :(

Dodatkowo od firmy : Sklep Efektima

Dostałam 2 maseczki do testowania :) 

PEDI-SPA Maska do stóp.

MANI-SPA Maska do rąk



Więcej info na temat maseczek  podczas recenzji która będzie już nie długo bo maseczki dziś będę testować :D 

Znacie takie maseczki ? 

Jakie jest Wasze zdanie ??

Miłej środy ;) :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz