sobota, listopada 12, 2016

Glantier - nr 497 Orientalno - Kwiatowe Perfumy :) cena 49 zł / Najbardziej wyczuwalne nuty: różowy grejpfrut, wanilia, bergamotka.

Glantier - nr 497 Orientalno - Kwiatowe Perfumy :) 




Glantier-497 orientalno-kwiatowe

 497
 Nowy
Pojemność 50 ml
Najbardziej wyczuwalne nuty: różowy grejpfrut, wanilia, bergamotka.



Hej Słoneczka w śniegową sobotę ;(

 U mnie za oknem śnieg sypie od rana i mega zimno a do pracy na 14 trzeba iść...;( 

Dziś przychodzę z bardzo krótkim i szybkim postem gdyż zaraz muszę wyjść z domu 

Od razu mówię nie umiem opisywać perfumów nie mam takiego zmysłu...

Także mam nadzieje że mi to wybaczycie ;) 

Dziś Wam przedstawię perfum który dostałam w ramach współpracy od

firmy 




Jest to perfum dla kobiet o numerze 497 cena takiego perfumu na stronie producenta wynosi 49 zł 





Perfum znajduję się w pięknej kwadratowej przezroczystej buteleczce 
Sam wygląd butelki już zachęca do zakupu ;) 

Jeśli chodzi o zapach to firma mi wybrała i szczerze trochu się bałam czy trafią w mój gust..
Ale udało się gdyż perfum jest o delikatnym zapachu lekko kwiatowym z nutą zmysłu 
Dostałam jeszcze 4 małe próbeczki ale one od razu się rozeszły :( 





Utrzymuję się na ubraniach ok 2 dni na szyi / skórze  jest wyczuwalny do 8  - 12 godzin ;) w zależności czy to szyja czy np nadgarstek 


Kilka słów :

Perfumy Glantier-497 orientalno-kwiatowe.
Nuty głowy: sycylijska bergamotka, różowy grejpfrut, liść czerwonej porzeczki.
Nuty serca: orchidea, kaktus.
Nuty bazy: ambra, czerwony cedr, wanilia.



W zależności od intensywności i trwałości składników możemy wyodrębnić trzy nuty zapachowe perfum: nutę głowy, serca i bazy.
Nuta głowy to nuty zapachowe, które wyraźnie wyczuwamy jako pierwsze, a które odparowują najszybciej, są wyczuwalne od kilkunastu minut do godziny.
Nuta serca to sam środek zapachu perfum, to ta nuta najlepiej określa całość kompozycji i nadaje perfumom charakteru, utrzymuje się na skórze do kilku godzin. Nuta bazy to tło zapachu, nazywana jest też nutą podstawową - zawiera najcięższe składniki, które są uwalniane najwolniej, świadczy o głębokości i trwałości zapachu, jest wyczuwalna do kilkunastu godzin na skórze oraz nawet do kilku dni na ubraniach.


A wy znacie te perfumy / firmę ??
Jakich perfum używacie ??

Pozdrawiam i miłej soboty :*:* 

Dziękuje firmie za zaufanie :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz