piątek, listopada 25, 2016

Noweee Paczuszki + Jesteście gotowe na idealnie biały uśmiech? Zaczynamy! Ambasadorka EverydayMe

Noweee Paczuszki !! :)

Jesteście gotowe na idealnie biały uśmiech? 

Zaczynamy! 

Ambasadorka EverydayMe 

Będę testować z :










Hej laseczki ;) 

Dziś następny  taki szybki post ;-) 

Miałam dziś wolne i to chyba była naprawdę czarny piątek :)

Jedni mają mega rabaty w sklepach a do mnie dziś 6 x przyszedł kurier ;) 

Testować będę :









Po raz pierwszy coś udało mi się tam upolować i powiem że jestem bardzo szczęśliwa ;) 






Tu dostałam szampon i odżywkę :) 







Tu dostałam fluid w kremie ;)










Tu dostałam coś co powinna mieć każda kobieta w torebce ;)








A tu herbatka zielona dla mojego męża :)





Znacie któryś z kosmetyków??


Recenzje ?? 

Myślę że po nowym roku ;) 

Miłego wieczoru ja idę się przygotowywać na jutrzejszą wycieczkę do Krakowa :) 

Ale post dla Was na jutro mam napisany ;) 


Buzka :*:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz