piątek, listopada 04, 2016

Śmietana ryżowa BIO 200 ml AMANDIN - VEGAMARKET !!

Śmietana ryżowa jest pyszną alternatywą do kremów mlecznych. Można też użyć jej do dań i pikantnych sosów, kremów, zup, risotto, deserów...a także do kawy i herbaty.




Hej Laseczki ;) 
Dziś przychodzę do Was z recenzją śmietany ryżowej ;) Po raz pierwszy się spotkałam z taką śmietaną i już wiem że nie ostatni 
Od firmy 
w ramach współpracy dostałam produkty producenta 
Powiem Wam szczerze że na początku się bałam smaku / zapachu bałam się że zepsuję sobie danie ...Ale do odważnych świat należy więc postanowiłam że zrobię duszoną szynkę z cebulą i papryką z dodatkiem tej śmietany ( zrobiłam z niej sos śmietankowy ) I co ?? Udusiłam szynkę i pod koniec duszenia dodałam śmietanę 



Wcześniej śmietanę przelałam do miski by dodać gorącego wywaru by się nie skwasiła..Otwierając opakowanie nie wiedziałam co mnie czeka a tam gęsta biała śmietana ( wyglądem przypominała budyń ) trochu się bałam ją spróbować no bo jak śmietana ryżowa ?? ale spróbowałam i byłam zadowolona nie czuć ryżu fajny lekki  śmietankowy smak dobrze się rozprowadziła raz w wrzącym " sosem - bulionem " 



Śmietana dodaję śmietankowego smaku potrawie :)
 Potrawa jest lekko śmietankowa dobrze śmietana podbija sos i nie waży się ;)
Co ja mogę jeszcze Wam o niej napisać ?? 
Jest bardzo dobra polecam :)


Śmietana ryżowa jest pyszną alternatywą do kremów mlecznych. 

Można też użyć jej do dań i pikantnych sosów, kremów, zup, risotto, deserów...a także do kawy i herbaty.
Skład: woda, olej słonecznikowy*, ryż* (5,3%), stabilizator (guma akacjowa), syrop z agawy*(0,42%), sól morska, naturalne aromaty.
A Wy znacie taką śmietanę ??
Jeśli nie to zapraszam na stronę firmy można tam zamówić to i owo :)
 A asortyment naprawdę ciekawy mają :)
Smacznego ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz