poniedziałek, listopada 28, 2016

Olej Kokosowy W Żelu firmy GorVita

Olej Kokosowy W Żelu firmy GorVita







Hej Słoneczka Moje :* 

Dziś  bardzo krótki post ale mam młyn strasznie duży i nie mam za wiele czasu ... 
A będzie dziś o  oleju kokosowym w postaci żelu ;)

 Po raz pierwszy miałam okazję testować taką formę oleju kokosowego 




Olej kokosowy od dłuższego czasu jest w mojej kuchni oraz łazience 
Powiem wam tak ta forma oleju nie nadaje się na moje włosy mam wrażenie że moje włosy są takie posklejane sztywne i bez blasku




Ale jeśli chodzi o skórę to żel świetnie się sprawdził po depilacji
Żel jest dość wydajny po kąpieli i depilacji świetnie się wchłania nie daje tłustej warstwy nie brudzi ciuchów więc można od razu się ubrać co jest bardzo dużym plusem



Zapach utrzymuje się ok 5 - 7 godzin na skórze jest bardzo delikatny 

A Wy znacie oleje w żelach ?

Jak podchodzicie do takich kosmetyków ?

Serdecznie pozdrawiam i lecę bo mam dziś dużżżoo obowiązków ;)

Buzzziaaakii ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz