sobota, listopada 19, 2016

Gotujemy z Bulionami - VEGAMARKET

 Gotujemy z Bulionami - VEGAMARKET 



Bulion wegański CEBULOWY BIO 1000ml AMANDIN


Bulion wegański WARZYWNY gotowy BIO 1000ml AMANDIN




Hej słoneczka ;* 

Dziś napiszę wam kilka słów o 2 bulionach firmy


które dostałam od firmy


w ramach współpracy ;) 

Pierwszy z nich to bulion wegański cebulowy bio 1 l 
Na nim ugotowałam ryż ;)




 Do garnka wlałam pół litry bulionu i pół litry wody wszystko zagotowałam nie dodawałam soli jak zaczęła się woda gotować to wsadziłam ryż i gotowałam ok 15 min




Ryż po ugotowaniu był koloru lekko żółtego i miał fajny delikatny posmak cebuli ;) 

Polecam ;)





Składniki: 

woda, cebula* 4,5 %, seler*, bułka tarta*, skrobia*, olej słonecznikowy*, por*, marchewka*, błonnik akacjowy*, sól, mąka ryżowa*, przyprawy*. * - 

Produkt rolnictwa ekologicznego.

Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. 
Po otwarciu przechowywać w temp. do +4 st.C i spożyć w ciągu 3 dni.


Wartość odżywcza: 

w 100 ml produktu: wartość energetyczna: 95 kJ/ 23 kcal tłuszcze: 1,1 g w tym kwasy tłuszczowe: - nasycone: 0,2 g - jednonienasycone: 0,7 g - wielonienasycone: 0,1 g - cholesterol: 0,0 g węglowodany: 3,4 g - w tym cukry: 1,6 g błonnik: 0,8 g białko: 0,5 g sól: 0,37 g laktoza: 0 g




Na bulionie wegańskim warzywnym zrobiłam barszcz czerwony





Do garnka wlałam tak samo pół litry bulionu dodałam oczywiście warzywa buraki i ugotowałam  barszcz okazał się bardzo delikatny z nutą wyrazistych warzyw :)





Polecam :) 

BULION wegański warzywny, jest bogaty w błonnik i białko. 
Można podawać na gorąco jako bulion. 
Jest idealną bazą do pysznych zup, dodatkiem do sosów, zapiekanek, gulaszu.

Wyprodukowano w Hiszpanii


Składniki:

 woda, warzywa* (3,33%): (marchewka, cebula, kapusta, pomidory, seler, por, czosnek), maltodekstryna kukurydziana*, skrobia z tapioka*, olej słonecznikowy*, oliwa z oliwek*, mąka ryżowa*, naturalne aromaty, przyprawy* (kurkuma). *

 Składniki organiczne.

Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w temp. do +4 st.C i spożyć w ciągu 3 dni, przechowując w temp. do -18 st.C spożyć w ciągu miesiąca.



Wartość odżywcza: 

w 100 ml produkt: wartość energetyczna: 39 kJ /9 kcal tłuszcz: 0 g w tym kwasy tłuszczowe: - nasycone: 0 g - jednonienasycone: 0 g - wielonienasycone: 0 g węglowodany: 2 g - w tym cukry: 0,4 g błonnik: 0 g białko: 0,5 g sól: 0,45 g


A wy znacie takie buliony ?? 

Dziękuje firmie za zaufanie ;) 

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz