niedziela, czerwca 14, 2020

Kraków Pizza Dominium !

Kraków Pizza Dominium ! 







Hej Moje Robaczki :) 


Dziś będą dwa słowa na temat środowej wycieczki do Krakowa.

Do godziny 15 byłam w pracy,a potem udaliśmy się do Krakowa bo musieliśmy zakupić nowy piecyk na ciepłą wodę i przy okazji wizyty odwiedziliśmy pizzerie Dominium która wsparła nasze spotkanie blogerek.





Jak już pisałam --- > PIZZA Dominium  podarowała nam piękne notesy wraz z długopisami oraz dwa bony na licytacje.
Ja jeden wylicytować i w końcu go zrealizowałam :P 
Do rachunku dopłaciliśmy 31 zł więc w sumie wyszło 81 zł.Zamówiliśmy 2 różne pizze,piwo oraz herbatę.
Jeśli chodzi o menu to jest bardzo zróżnicowane,pizz jest dużo,ale nie za dużo.Podoba mi się to że w menu jest podział pizz np na zwykła,proteinową czy też fit.


Super fajny pomysł.
Można wybrać sobie ciasto tradycyjne,cienkie czy też grube.
Podoba mi się to że pizza jest robiona na świeżo,więc super.
W krakowskim lokalu można obserwować jak powstaje pizza.
Mój mąż wziął tradycyjną pizze POLLO BBQ
sos BBQ, mozzarella, grillowany kurczak, boczek, biała cebula, przyprawa chili ) 
ja skusiłam się na pizze proteinową z orzechami oraz pesto.
Powiem Wam że jadłam po raz pierwszy orzechy w pizzy i coś cudownego,fajny delikatny smak a jednocześnie ta pizza ma " to coś ".
Pyszne pizze,dobre ciasto,dobrej jakości dodatki. 
I jeszcze osobno podają oliwę ;) 
Bardzo dobrej jakości oliwę gdzie możemy sobie polać pizze.

Smakuje nam bardzo. !
Na pewno będziemy jadać w Pizzerii Dominium

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie Naszego Tarnowskiego Spotkania :)

A Wy znacie tą pizzerie ? 
Jeśli jeszcze nie to polecam Wam z całego serca :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz