sobota, czerwca 20, 2020

Wylicytowana Kolacja na spotkaniu Blogerek - U Młynarza Tarnów

Wylicytowana Kolacja na spotkaniu Blogerek - U Młynarza Tarnów 







Hej Moje Myszki :*

Dziś szybki mały smaczny post ;)

Jak wiecie Restauracja U Młynarza w Tarnowie na spotkanie blogerek podarowała nam kilka bonów na licytacje plus dwa zaproszenie na kolacje.
Mi się udało jeden bon wylicytować o czym już pisałam tu --- > 
oraz udało mi się wylicytować jeden bon na kolację. Myślałam że uda mi się go zrealizować w dniu naszego święta ślubnego ( czyli 23 Kwietnia ) no ale niestety wirus popsuł mi plany,więc dopiero w środę 17 Czerwca udało mi się pójść na kolacje / obiad.
Oczywiście wcześniej zadzwoniliśmy,zarezerwowaliśmy i gotowe.

Po wejściu do lokalu czekał na nas już stolik,pięknie udekorowany.
W środku lokal jest w stylu piwnicy ale takie z mega ciekawym klimatem,wszystko ładnie wygląda i do siebie pasuje.




Kelner przyniósł nam menu i tu pojawił się problem bo nie wiedzieliśmy co możemy zamówić na jaką kwotę 
( moja wina bo nie dopytałam przy początku współpracy ) ale wszystko się wyjaśniło,pan kelner bardzo miły,wszystko wytłumaczył itp. 
Bon był na wartość 250 zł,my wydali z niego 209 zł.

Zamówiliśmy zupę z batata,zupę toskańską,krewetki z makaronem,łososia,litr pysznej lemoniady,pyszne firmowe ciasta oraz dwa różne drinki dla mnie . Jeśli chodzi o jedzenie to pierwsza klasa. Moja zupa z batata była genialna,lekko słodka a jednocześnie pikantna z domieszką jakby nuty kwasku.Coś niesamowitego .Maż był zadowolony z zupy toskańskiej jak on to stwierdził smaku mu przypominała kapuśniak ( ach Ci faceci i ich smaki ) Bardzo dobrze zrobiony łosoś 
( podkradałam mężowi ) krewetki mega ! zresztą ja kocham krewetki więc wiecie jak jest ;-) Drinki pyszne.Jak to mąż stwierdził u Młynarza wypił najlepsza lemoniadę na świecie ! A co do ciasta ! mega pyszne świeże,słodkie ...Takie mniama.

Dokładne nazwy zamówionych dań :

1 ) Czarne tagliolini - krewetki, pesto pietruszkowo-czosnkowe, parmezan


2 ) Łosoś w teriyaki - czarny ryż, olej sezamowy, mango, glony wakame


3 ) Toskańska - mozzarella, pesto bazyliowe


4 ) Krem z batata - imbir, chilli, trawa cytrynowa


5 ) Ciasto Młynarzy x 2


6 ) Lemoniada 1 litr


7 ) Coco Chanel 9 - Drink 


8 ) Mojito Classic - Drink 



Ja na tyle się zakochałam w restauracji u Młynarzy
 że będę tam wracać :)
Ceny mają średnie ale za to jakość pierwsza klasa,więc raz na jakiś czas można wydać większą gotówkę.Bo warto.
A Wy znacie tą restauracje ? 
Jeśli nie a będziecie kiedyś w Tarnowie to zapraszam ! 

1 komentarz: