środa, czerwca 24, 2020

KONKURS !! Do wygrania FOTO PUZZLE ! KONKURS Na IG !!

KONKURS !! Do wygrania FOTO PUZZLE ! 






Hej Hej Moje Myszki. Zapraszam Was do mnie na IG . Fajny konkurs i super nagroda :) 

Dziś przychodzę do Was z konkursem. 
Wraz z firmą @puzzle4u.pl mamy dla Was konkurs.
Są to FOTOPUZZLE do wyboru będzie wersja 260,500 lub 1000 elementów. 
Puzzle z wybranym przez Was zdjęcie.
 Myślę że to fajny pomysł np na rocznicę ślubu czy też imieniny.

Nagrodę wysyła firma.
Wygrywa jedna osoba.Do wygrania są foto puzzle. 🧩🧩🧩 Zadanie konkursowe.

Napisz pod postem na INSTAGRAMIE  co robicie w deszczowe dni.
Jakie macie ulubione zajęcia, żeby się nie nudzić. 

Najbardziej kreatywna odpowiedź wygrywa. 
Mile widziane zostanie obserwatorem mojego konta oraz konta firmy. 
Dodatkowo trzeba polubić Insta grama, Facebooka @puzzle4u.pl
oraz ten post.Mile widziane udostępnienie na Insta Story ( ale nie wymagane) 
Zaproś minimum 2 osoby do zabawy. 
Konkurs trwa od dziś 23.06 do 28.06.2020 do godziny 23:59.

Do 3 dni poinformujemy kto wygrał.

Sponsorem wygranej jest firma @puzzle4u.pl 🧩🧩🧩 _  Regulamin : 🧩🧩 

Konkurs trwa od 23.06 do 28.06

* Polubić FB i IG firmy @puzzle4u.pl

* Polubić post konkursowy * Konkurs na terenie polski

* Nagrodę wysyła firma

* Odpowiedzieć na pytanie konkursowe pod tym postem

* Udostępnić info na Insta Story ( nie wymagane)

* Zostanie obserwatorem mojego konta oraz firmy ( nie jest obowiązkowe)

* Organizatorem konkursu jestem ja

* Zaproś minimum 2 osoby do zabawy

Powodzenia Kochani Moi 🧩🧩🧩

#konkurs #konkurspuzzle#puzzle#dowygrania#puzzle#fotopuzzle #zdjecianapuzzle#evikonkurs#zabawa#nagroda#wygrananagroda#fajnerzeczydowygrania #powodzenia #corobiciewdeszczowedni

Wysłano z telefonu Huawei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz