poniedziałek, czerwca 08, 2020

Garnier Fructis Miraculous Oil

Garnier Fructis Miraculous Oil





Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z olejkiem do włosów jaki kupiłam kilka tygodni temu w drogerii natura za 15,99 zł.Olejek znajduję się w plastikowej butelce,butelka jest prześwitująca więc widać ile zostało nam produktu.Olejek na włosy można dawać albo bezpośrednio z butelki ( produkt posiada spray ) 
albo nałożyć na dłoń i następnie na włosy.
Olejek bardzo ładnie pachnie,mam uczucie że tak świeżo cytrusowe nuty unoszą się w powietrzu.


Cieszę się że olej nie obciąża włosów,nie robi z nich tłustych włosów.
Włosy są po nich miękkie w dotyku,gładkie,lśniące.
Bardzo jest wydajny,starcza na długo.
Ja go używam codziennie rano,i widzę efekt.Zauważyłam że poprawiły mi się końcówki włosów,włosy są wzmocnione,mniej wypadają.
Jestem zadowolona z tego olejku.


Preparat pielęgnacyjny bez spłukiwania Garnier Fructis Miraculous Oil dostarczy Twoim włosom po umyciu wszystko, czego właśnie potrzebują.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz