poniedziałek, czerwca 15, 2020

Mała Wycieczka do Rożnowa ( Zapora Rożnów )

Mała Wycieczka do Rożnowa ( Zapora Rożnów ) 





Cześć Moje Myszki Kochane :*

Jak u Was po weekendzie ? U mnie praca...Od piątku ( 12.06 ) do soboty ciągnę aż 9 dni z rzędu,ale między czasie staram się też odprężyć ;-) 
Tak było w sobotę :)
Mąż miał wolne,ja byłam w pracy do 12 a potem pojechaliśmy na Zaporę do Rożnowa.
Tyle razy już pisałam o tych miejscach że dziś to będzie malutki wpis :)

Na początku zatrzymaliśmy się w Melsztynie w Restauracji .Dawniej była to nasza ulubiona restauracja,niestety z każdym dniem restauracja gotuje coraz mniej.
No cóż na ich FB wiecznie  jest przyjęcie  osób do pracy.
Szkoda bo naprawdę to była jedna z lepszych restauracji.

Maż zamówił sobie zestaw obiadowy,ja pierogi z serem fetą i szpinakiem,piwko i kawę i wyszło 45 zł.Ale jak już pisałam popsuli się :( 




Potem płynęliśmy promem ( darmowy jest na jeziorze czchowskim ) i
 pojechaliśmy na zaporę.



Tam lody,jedzenie itp...Troszku my sobie poleżeli,troszku poopalali ;) 





Wracając wstąpiliśmy do sklepu chińskiego na małe zakupy.Wydaliśmy ponad 120 zł.
Potem kierunek dom...Zatankowaliśmy jeszcze auto i poszliśmy do domku .

Taka była moja sobota.Niedziele pracująca.
I teraz jeszcze tylko 6 dni pracy i niedziela / poniedziałek wolne :)

A Wy macie blisko domku jakieś fajne miejsca ? 
Może coś polecacie co jest warte zobaczenia ? 
A gdzie mnie jeszcze nie było ;p 
Pozdrawiam ! :) 

1 komentarz:

  1. Ja słyszałam, że w zachodniopomorskim, koło Koszalina też są takie tamy czy zapory, ale jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń