sobota, kwietnia 11, 2020

Pizza Dominium - pizza to nasz konik! - PODZIĘKOWANIE

Pizza Dominium - pizza to nasz konik!








Hej Moje Myszki Kochane

Dziś kolejny mały post.

Chciałam z całego serca podziękować firmie 






Pizzeria podarowała nam cudowne dwa kupony na kwotę 50 zł na licytacje oraz dla każdej z dziewczyn cudowny papierowy notes z długopisem.

Jeden z bonów wpadł w moje łapki,może uda mi się go jeszcze zrealizować w tym miesiącu,jeśli nie to pewnie w Maju ;) W każdym na temat pizzy jeszcze Wam napiszę.

Dziś kilka słów o notesie.
Notes jest zrobiony z papieru kartonowego,więc fajnie bo jest eko. W Środku są czyste kartki,więc notes może być jako notes do pisania,czy też malowania. 
Podoba mi się też to że można z notesu łatwo kartki wyrywać .
Dołączony do notesu jest też " papierowy " długopis.Którym się przyjemnie pisze ;) 
Jestem bardzo zadowolona z notesu :)








Jeśli chodzi o pizze to dam znać jak zjem ;) 

W każdym razie wiem że teraz w pizzerii Dominium można fajnie,zdrowo zjeść :) 

Dostałam takie zdjęcia od Pani Aleksandry.
Prawda że pięknie się prezentuje ? Oj musi smakować :) 







Chyba Was zachęciłam do odwiedzenia Pizza Dominium - pizza to nasz konik!

Ja przez te zdjęcia bardzo zgłodniałam :) 
Ale na spróbowanie tych pysznych rzeczy przyjdzie jeszcze czas :) 

A może chodzicie do Pizza Dominium - pizza to nasz konik! i macie jakieś swoje ulubione dania ?

Podzielnie się Waszą opinią :)


JESZCZE RAZ DZIĘKUJE ZA WSPARCIE NASZEGO SPOTKANIA ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz