poniedziałek, czerwca 01, 2020

Recenzja Żeli Antycellulitowych od Wizaż.pl ( Eveline )

Recenzja Żeli Antycellulitowych od Wizaż.pl
 ( Eveline ) 





Hej Moje Robaczki ;) 

Mamy już Czerwiec...Ostatnie miesiące mega szybko zleciały. Lato tuż tuż...
Jak przygotowania do lata ? Może jakieś plany na wakacje ?



Dziś Wam napiszę o  2 balsamach / żelach które dostałam od wizaż.pl do testowania już jakiś czas temu.Jak wiecie bez diety i ćwiczeń nie będziemy mieć sexy ciała.




Ja nie znoszę diet ani ćwiczeń przez ostatni czas trwania korono ...przytyłam aż 3 kg..
Niestety jedzenie i siedzenie w domu mi nie służy.
No ale pomału wracam do wycieczek i długich spacerów :)

Jeśli chodzi o żele takie jak żele antycellulitowe lubie je mieć bo " psychicznie " czuje się lepiej.
A pamiętajmy że od głowy - naszego samopoczucia psychicznego zależy całe nasze życie,pozytywne nastawienie do życia to połowa sukcesu ;) 

EVELINE SLIM EXTREME 4D SERUM INTENSYWNIE WYSZCZUPLAJĄCE I UJĘDRNIAJĄCE DO SKÓRY WRAŻLIWEJ 250 ML

Jest to żel który otrzymujemy w zielonym pięknym opakowaniu,z ładna graficzną szatą.
Żel jest wydajny,ładnie pachnie.
Dobrze się rozprowadza na skórze,dobrze się wchłania 
( nie zostawia tłustego filtru.
Więc można się szybko ubrać,nie martwiąc się że ubrudzimy sobie ciuchy. 
Po ponad 2 tygodni widać że skóra jest napięta,dobrze wygładzona.Zauważyłam ogólnie poprawę krążenia,wyglądu.Skóra stała się gładka w dotyku,napięta,wygładzona.Fajny efekt.
Cieszę się że produkt jest Vege do tego ma naturalne składniki.


Eveline 3D slim EXTREME Serum diamentowe Fitness wyszczuplające 250 ml

3D slim EXTREME Serum diamentowe Fitness wyszczuplające 250  ml Diamentowe wyszczuplanie i modelowanie sylwetki w czterech wymiarach: • pobudza skórę do odnowy • dodaje energii • poprawia mikro krążenie • działa do 48h Przełom W Wyszczuplaniu I MODELOWANIU SYLWETKI



EFEKTY JAK PO TRENINGU W FITNESS CLUBIE Korzystając z najnowszych osiągnięć naukowych, eksperci z laboratorium Eveline Cosmetics opracowali INNOWACYJNĄ zaawansowaną Techno Logicznie FORMUŁĘ serum, które zapewnia wyspecjalizowaną pielęgnację ciała, przynosząc NATYCHMIASTOWE Rezultaty wyszczuplenia i wymodelowania sylwetki. Serum aktywnie wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niezwykle skutecznie redukuje cellulit. zaawansowane składniki najnowszej generacji zawarte w serum, zostały specjalnie dobrane w celu efektywnego ujędrnienia i wyrzeźbienia ciała. Produkt skutecznie modeluje kształt sylwetki, pozwalając uzyskać spektakularny efekt wyszczuplający, jak po treningu w fitness clubie.

EVELINE COSMETICS 
SLIM EXTREME 4D 

Antycellulitowa kuracja Modelująca sylwetkę 8 w 1


Osobiście uważam że produkty kilka w jednym nie działają ale ten żel miło mnie zaskoczył.
Ten żel używałam szczególnie w okolicach brzucha,nie czarujmy się ale przez koro tu i tam się przytyło.Zależało mi bardziej na wygładzeniu skóry .Po ponad 2 miesiącach zauważyłam poprawę skóry.Zauważyłam że skóra jest nawilżona,lepiej " oddycha " Zauważyłam też że jest mniejszy brzuszek.Pewnie nie pozbył się tłuszczu ale napiął skórę i dał efekt taki ładny.Smarowałam też nim okolice pupy gdyż mam małe rozstępy i zauważyłam że te rozstępy stały się mniej widoczne.
Z czego jestem bardzo zadowolona. Żel jest wydajny,ładnie pachnie,fajnie chłodzi - czuć że działa .



Innowacyjne, globalne podejście do walki o szczupłą sylwetkę na 8 poziomach! Kompleksowa kuracja 8 w 1 modeluje sylwetkę, niweluje uporczywy cellulit i rozstępy na wszystkich partiach ciała: ramiona, brzuch, talia, boczki, pośladki, uda i bryczesy. Wyselekcjonowane, ultra-skuteczne składniki aktywne, bazujące na najnowocześniejszych odkryciach kosmetologii i sile natury, gwarantują spektakularny efekt pięknego ciała: pro-sveltyltm, zielona herbata, spirulina, chlorella, celluburn technologytm, frakcje pro- i prebiotyków. Zawiera aż 96% składników pochodzenia naturalnego!

Ogólnie balsamy POLECAM .dZIĘKUJE wIZAŻ.PL ZA MOŻLIWOŚĆ TESTOWANIA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz