piątek, czerwca 26, 2020

Współpraca - PUZZLE 4

Współpraca - PUZZLE 4 






Hej Moje Myszki ;)

Dziś mały post informacyjny ;) 

Doszła do mnie paczka w ramach współpracy od firmy PUZZLE4 

Dzięki uprzejmości firmy mogłam sobie wybrać puzzle ze swoim zdjęciem,do wyboru miałam 260,500 czy też 1000 części . 
Wybrałam oczywiście 1000 części.



Puzzle będą układane w następnym tygodniu. 
Także bądźcie czujni ;) Szczególnie na IG :-) 

Na puzzlach jest zdjęcie mojego męża :-) Zrobiłam mu niespodziankę :) Także piękne puzzle,z fajny pomysłem na lata :) 
Idealny pomysł prezent :) 

Pamiętacie że na moim Instagramie jest konkurs gdzie własnie można wygrać takie puzzle z własnym zdjęciem :)
 Więc zapraszam do mnie na konkurs :) 

Dziękuje firmie za zaufanie ! :)

Lubicie takie gadżety ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz