środa, czerwca 10, 2020

SEYO PIELĘGNACJA CIAŁA

SEYO

PIELĘGNACJA CIAŁA





Hej Moje Myszki Kochane :*

Dziś kolejny mały i szybki post,ale brak czasu na wszystko.
Tyle się u mnie dzieje  że nie wiem co ręce włożyć :)

Jakiś czas temu w Drogeria Natura zakupiłam dwa
 żele do kąpieli i pod prysznic.
Cena jednego to 2,49 zł na promocji to aż żal nie kupić i wypróbować.
Wzięłam dwa zapachy  - dzikie jagody oraz jeżyna nordycka .


Są to żele dość wodniste,ale dobrze się pieniące i co najważniejsze ślicznie pachną.
Skóra jest po nich odświeżona,nawilżona,ładnie pachnie.
Cieszę się że żele nie uczulają,nie brudzą wanny i nie zostawiają tłustych plam.
Żele fajnie pobudzają i odprężają . Osobiście lubiłam je używać rano,dawały taki " zastrzyk " pozytywnej energii ;) 



Seyo Skandynawska formuła to wyjątkowy kosmetyk do mycia i kąpieli, pozostawiający skórę czystą i zadbaną. Zniewalający zapach dzikich jagód, odpręża i pobudza do działania. Lekka konsystencja płynu łatwo rozprowadza się na gąbce i zmienia w delikatnie myjącą pianę.


PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE


SPOSÓB UŻYCIA: Nanieść płyn na gąbkę lub mokrą skórę, delikatnie wmasować, następnie dokładnie spłukać wodą.

A Wy znacie te  żele ? Jeśli nie,to szczerze polecam ! 

2 komentarze: