czwartek, czerwca 04, 2020

Recenzja produktów od firmy Efektima

Recenzja produktów od firmy Efektima






Hej Moje Myszki :) 

Jakiś czas temu dostałam od firmy 


produkty do pielęgnacji ciała i twarzy.



Dostałam 2 takie same peelingi,płatki pod oczy,
i 3 różne maseczki do twarzy.



Dziś przyszedł czas żeby kilka słów Wam
 opowiedzieć o tych produktach ;-) 


PEELING CUKROWY & OLEJ KOKOSOWY

Zacznę od peelingu.Wszyscy którzy mnie znają wiedzą że kocham wszystkie peelingi i że jestem fanką kokosu a jak to staje
 się jednością to jestem w siódmym niebie ;)
Peeling pierwsze co pięknie pachnie ! Cudownie ! Tak naturalnie ! Peeling jest drobny,fajnie i delikatnie nakłada się go na skórę.
 delikatnie myje skórę,ciało,nadaję blask skórze i dobrze nawilża.
Cieszę się że opakowanie starczyło aż na dwa razy.Więc super.Moje ciało już po pierwszym użyciu,było czyste,nawilżone,dobrze wygłodzone i co najważniejsze pięknie pachnie po kąpieli.Cieszę się że peeling nie uczula,nie zostawia tłustych plam,czyli nie brudzi ciuchów czy pościeli.Jestem bardzo zadowolona z tego produktu.Jedynie to cena bo kosztuję około 6 zł.Więc trochu dużo,ale z drugiej strony peeling działa,ma fajny skład i widać efekty użytkowania.


INGREDIENTS: HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, SUCROSE, POLYGLYCERYL-3 STEARATE, CANOLA OIL, COCOS NUCIFERA OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, PHENOXYETHANOL, BENZYL BENZOATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, CITRIC ACID

HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY Z RETINOLEM I WITAMINAMI.

Płatki pod oczy.Jest to jeden z produktów który u mnie często króluje.
A jak są zimne płatki efekt jest jeszcze lepszy.Płatki są koloru niebieskiego,dość duże więc dobrze działa bo działa na większą powierzchnie skóry pod oczami.Płatki są delikatne,dobrze się je nakłada pod oczy.Płatki nie szczypią,nie podrażniają,nie powodują łzawienia.
Po około 20 min,można ściągnąć płatki i cieszyć się dobrze nawilżoną skórą.Widać że skóra jest napięta,ma mniej widoczne zmarszczki.Skóra pod oczami jest " mocniejsza ". Dodatkowo widać że płatki dobrze witaminują skórę dzięki czemu wygląda ona zdrowo i młodziej.
Moim zdaniem płatki fajnie sprawdzą się zawszę,a szczególnie przed wyjściem na jakieś fajne wydarzenie,lub też po...Żeby szybko zregenerować skórę i twarz :) Osobiście jestem bardzo zadowolona z płatków :) Polecam wcześniej potrzymać je w lodówce ! Lepszy efekt.

GOLD PEEL-OFF MASKA ZŁOTA ZŁOTO & KWAS HIALURONOWY

Maseczka złota :) 
Jest to maska do ściągania,więc wygodna.
Bardzo lubie te maseczki które się 
nakłada na twarz,one wysychają a potem można je ściągnąć.
Maseczka jest dla osób,które mają problemy ze skórą szczególnie przepracowaną.Jak zaczyna
nam brakować blasku,to to maseczka jest idealna.
Maseczkę łatwo i przyjemnie się nakłada.
Maseczka ładnie się wysusza,oraz delikatnie ściąga.
Po maseczce skora jest mocna,czysta,gładka,widać efekt odświeżenia.Jestem zadowolona :) 
Tym bardziej gdzie widać że zmarszczki się zmniejszyły.

ROSE PEEL-OFF RÓŻANA MASKA DO TWARZY EKSTRAKT Z KWIATÓW RÓŻY & D-PANTHENOL 

Różowa maseczka do twarzy w której się zakochałam.Maseczka jest bardzo lekka dobrze się ją nakłada.Na twarzy ładnie wysycha,oraz dobrze się ją ściąga.Skóra po różowej maseczce jest miękka w dotyku,wygładzona i ma blask.Maseczka nie uczula,nie podrażnia oraz nie zostawia jakiś brzydkich warstw trudnych do zmycia.Cena maseczki to niecałe 3 zł a opakowanie starcza na 2 razy więc super

DIAMOND PEEL-OFF DIAMENTOWA MASKA DO TWARZY

Diamentowa maseczka do twarzy jest maseczką o pięknym niebieskim kolorze,którą łatwo się nakłada na twarz,szybko i równomiernie wysycha,dzięki czemu łatwo,przyjemnie i bezboleśnie się ją ściąga z twarzy.Maseczka kosztuję około 3 zł,wystarcza na 2 użycia więc śmiało można powiedzieć że maseczka jest wydajna.Twarz po maseczce staję się wygładzona,nawilżona oraz odświeżona.


Ogólnie wszystkie maseczki firmy EFEKMINA są super.
Mają fajny skład,dobrze działają.Widać efekty po używaniu maseczek.


Bardzo dziękuje firmie za zaufanie i za obdarowanie mnie produktami.
Dziękuje ślicznie jeszcze raz z całego serca .

A Wy znacie produkty firmy ? Jeśli nie to zapraszam na EFEKMINA .
Sklep posiada w swoje ofercie fajne produkty,w niskich cenach.
Zbliża się lato wiec warto zainwestować w siebie .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz