czwartek, kwietnia 02, 2020

NowBrow – Odkryj najpiękniejszą siebie

  NowBrow – Odkryj najpiękniejszą siebie







Witam Was 💕💋

Od firmy   NowBrow – Odkryj najpiękniejszą siebie dostałyśmy cudowny zestaw różnych kosmetyków na licytacje . Za co bardzo dziękujemy.
Produkty które były do licytacji to cienie,kredki i jakiś żel,albo to odżywka.W każdym razie coś w płynie z pędzelkiem ;-)


W moje łapki wpadła brązowa kredka do brwi.Ja osobiście brwi nie maluje oraz nic z nimi nie robię bo mam widoczną bliznę na środku brwi.Ale mnie bardziej kusiła ta szczoteczka z drugiej strony kredki.Gdyż służy mi ona do nakładania odżywki do rzęs .Bo jest gęsta ale też taka mocna.Jeśli chodzi o kredkę to używam jej do malowania oczów.A że mam brązowe to kredka ładnie oczy podkreśla.


Fajnie że kredka nie podrażnia,nie łzawi oczów.
A jednak jest do brwi więc tym bardziej super,że kredka jest bez jakiś chemicznych dodatków,czy też dziwnych składników.
Jestem zadowolona,bo kredka długo się trzyma,ale też dobrze zmywa.


Jestem na tyle zadowolona że kupie sobie taką kredkę tylko koloru czarnego.A Wy używacie takich kredek ? Jak dbacie o swoje brwi ? Jakich używacie produktów do makijażu ? 


Jeśli chcecie coś fajnego to polecam stronę 





Dziękuje firmie za zaufanie.Firma oprócz tego że ma swoje kosmetyki to prowadzi też salon a w sumie to salony kosmetyczne w których można np zrobić sobie brwi,makijaż czy też zadbać o paznokcie.

Salony znajdują się :

SALONY NOWBROW
NowBrow Manufaktura
Ul. Karskiego 5 Łódź
tel. +48 538 391 884
NowBrow Galeria Łódzka
Al. Piłsudskiego 15/23
tel. +48 532 212 223
NowBrow Wigury
Ul. Wigury 9
tel. +48 668 677 657

Jakby ktoś miał ochotę na dobry salon,to myślę że warto zobaczyć ofertę gdyż jest ona szeroka.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za wsparcie !



1 komentarz: