wtorek, kwietnia 14, 2020

Mydło antybakteryjne Carex Soft

Mydło antybakteryjne Carex Soft





Hej Moje Myszki ;)

Dziś przychodzę do Was z kolejną małą recenzją :)

Dziś będzie o mydle antybakteryjnego od firmy CAREX 



Mydło znajduję się w butelce,posiada pompkę dzięki czemu łatwo jest nabierać produkt,oraz można go kontrolować dzięki klik - klik .
Mydło ma kolor biały,a może lekko perłowy. Dla mnie jest bezzapachowe,no może trochu pachnie tak aptekowo.
Dobrze się pieni,dobrze myje ręce.Na całe szczęście nie wysusza więc super.Bo to ważne żeby mydło nie wysuszało.
Myłam nim ręce oraz twarz. 



Mydło antybakteryjne Carex Sofft 

Opis produktu: 

Antybakteryjne mydło w płynie pielęgnuje dłonie i wspiera naturalną barierę ochronną skóry, zapobiegając rozprzestrzenianiu się bakterii.
Delikatnie nawilża skórę oraz wspiera naturalną barierę antybakteryjną. Specjalnie dobrane, delikatne składniki myjące oraz naturalny składnik antybakteryjny skutecznie zadbają o codzienną higienę rąk.



Opakowanie:

Produkt zapakowany fabrycznie przez producenta, plastikowe opakowanie z pompką o pojemności 330 ml.
Pozwala zwiększyć bezpieczeństwo w ochronie przed bakteriami, wirusami (korona wirus).

1 komentarz:

  1. Ja na razie używam mydła z Yope i jest fajne, chociaż teraz moja skóra na rękach to jakaś masakra. To na razie leży w pudełku i czeka. Dobrze że to mydło nie wysusza dłoni :)

    OdpowiedzUsuń