sobota, kwietnia 11, 2020

Kraina Świec - Internetowy Sklep ze świecami




Hej Moje Myszki 

Dziś przychodzę z firmą która była jedną z głównych sponsorów naszego spotkania


Od firmy dostaliśmy masę cudownych rzeczy na licytacje.
Dodatkowo prezenty dla każdej z blogerek.
W tym przecudną możliwość zrobienia własnoręcznie świec :) Każda dostałą inny zapach.W moje łapki wpadł zapach kawa z pistacją :) 
O tym będzie osobny wpis :) 
Tylko muszę znaleźć czas na zrobienie tego,bo po tym spotkaniu mam taki młyn że nie wiem co w ręce włożyć :-( 





Chciałam z całego serca podziękować Pani Kasi za wspaniałą współprace,za mega cudowne prezenty na spotkanie.
Chciałam Was zaprosić na stronę sklepu bo jest w czym wybierać 






Ogólnie sklep zajmuję się produkcją rzeczy do robienia świec,mydełek itp.

W moje łapki wpadł cudowny breloczek w kształcie telefonu.
Breloczek wisi u mnie przy kluczach.Jest dość duży,ale nie przeszkadza.
Odkąd go mam łatwiej mi znaleźć kluczę do domu.

W moje łapki wpadły też cudowne mydełka.Dostałam 2 ekstra jako główna organizatorka spotkania.Plus jedno zielone które jest nr 1 u mnie w domu.
Tzn już go prawie skończyłam,ale super.

Mydełka są super,robione ręcznie.Mają ślicznie kolory.Fajne jest to że nie uczulają,nie podrażniają skóry.Myją dobrze,lekko się pienią,dobrze myją,lekko
( delikatnie pachnie ) Bardzo lubie te mydełka.

Cieszę się że poznałam kosmetyki które są ręcznie robione.

Jeszcze Raz dziękuje za mega duże wsparcie.Mam jeszcze piękny świecznik serce ale jego opiszę kiedy indziej.I wtedy dodam zdjęcia mydełek 
( bo mam połowę zdjęć u siebie na laptopie a połowę mam u męża na komputerze ) 

Was moi kochani zapraszam na stronę firmy 


Firma oferuję nie tylko piękne gotowe mydełka ,świeczki ale też dużo produktów do samodzielnego robienia świec czy mydełek.Więc jak szukacie czegoś wow np jako prezent,to polecam stronę. Można tam naprawdę znaleźć fajne perełki .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz